torstai 1. maaliskuuta 2012

Huonopäivä, herkkuja kiitos!

Otsikko antaa väärän kuvan. Että olisin muka repsahtanut. Mutta ei, en ole. Ainut repsahdus oli protsupatukka, minkä söin, vaikken salilla käynytkään.

Mulla oli tosiaan tänään ihan kaamea päivä, niin kaamea, että töihinkin meno oli suuri askel, vaikka töissä tykkään olla. Olisin halunnut vaan kotia Jyväskylään äitin luo ja itkeä sille, kuinka en jaksa.
Noh, rohkeastihan mä menin sitten töihin, tottakai, ja töissä sitten jo tunnin päästä olo helpottu. Kyllä se vaan niin on, kun sekin on työtä, missä kokoajan saat juosta sinne ja tänne, niin on se samanlaista terapiaa pahaanoloon kuin liikunta!

Näin muuten viimeyönä taas unta, että ostin varmaan kilon suklaata, hah! :D Tulikin mieleen, että seuraavalla viikolla olisi HERKKUPÄIVÄ ja olisin ollut silloin siis 2.5kk ilman herkkuja. Mua vähän mietityttää, jätänkö repsahduspäivän väliin ja olen tiukkana, vaikka onkin miehen synttärit. Voinhan mä ostaa leffaan pähkinöitä ja raflassa ottaa salaatin sijaan jotain muuta? :) Sokerikoukku kun ei enään himottaisi, ei niin yhtään! Tosin, ehkä mä pari jugurttikuorrutteista pähkinää voisin ottaa... ehkä ;)

Mutta oon kyllä ylpeä tästä päivästä, että jäi vaan protskupatukkaan! Olisin voinut tehdä melkein mitä vain suklaapalasta.. ;)



Its your own choice!


Nyt mä painun pehkuihin, koska oon äärettömän väsynyt. Katsoo huomenna, jaksaisko käydä aamulenkillä niinkuin toissapäivänä kävin hölkkäilmässä 30min kun oli niin ihana ilma! Olisin mennyt tänäänkin mutta oli työkaveri yökylässä niin vähän jäi.. ylläri! Mutta ei se mitään, niin harvoin kaveri (ystävä) kylässä.

Palaillaan taasen! Ja tervetuloa muutama uusi lukija! <3 Jos on teillä tai vanhoillakin lukijoilla postausehdotuksia niin rohkeesti niitä vain tulemaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti