tiistai 27. maaliskuuta 2012

Havantoja kropan käyttäytymisestä

Huomenta, vaiko pitäisikö sanoa jo päivää? :D

Mulla on tosiaan nyt jo toinen vapaapäivä menossa, niin alkaa olla energiaa taas ihan mukavanpuoleisesti. Vielä sitä en tiedä, uskaltaako salille, mutta ajttelin, jos tänään lähtisi kylpylään ton miehen kanssa! Siellä voisi vähän pulikoida. Tosin, uskon, että pian uskaltaa salillekkin mennä.

Eilen ei olisi ollut salille kyllä yhtään asiaa. Mun maha nääs turpoaa jumalattomasti, jos mulla ei oo aikaa levätä. Ihan kun oottaisin vauvaa. Ja nyt en valehtele! Olisi ehkä pitänyt ottaa ennen ja jälkeen-kuvat, mutta mua tietysti pelotti, että oon kahmassu kiloja, vaikka nestettä se taisi olla vaan! Tosin, sitä varmaan on edelleen vähän, mutta pikkuhiljaa tässä palauttelen itseäni. Mulla on muutenkin tosi turvonnu olo yleensä töiden jälkeen, en sitten tiedä miksi? Olisikohan huonon ruokailurytmin ja vähän pidettyjen taukojen takia.

Tosiaan, salille en vielä siksi uskalla senkään takia, koska mulla oli vielä eilenkin lihassärkyä ja voimattomuutta niissä, vaikka olikin eka vapaapäivä. Töissäkin huomasi, kuinka voimat vain ehty! Entinen kevyt lasikoppa oli toissapäivänä hyvin painava ja meinasi välillä tippua, huh huh!

Mutta nyt oon vähän jo levännyt, huomennakin vain lyhyt päivä töissä ja torstai taas vapaa.. jospa sillon uskaltais sinne salille.. ;)

Ja onneksi töissä tulee liikuttua kokoajan ja eilinenkin meni käppäilessä Kuopiossa, joten en mitenkään koe huonoa omatuntoa siitä, etten ole liikkunut (paitsi välillä.) Jyväskylässähän asia luonnollisesti korjautuu ja kirin tämän pari viikkoa aivan varmasti! ;) Sitäpaitsi, pitää alkaa valmistautumaan spinning marahtoniin! Oon siitä taas tosi innoissani! Ja myös siitä, että Kuntoportille on tullu combat, JES <3
Okei, ehkäpä pitäis nyt lopettaa höpöttäminen.. :)

Nyt ihanaa päivänjatkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti