maanantai 5. maaliskuuta 2012

Mistä lajista SINÄ haluaisit kuulla tuntiarvostelun?

Moikka!:)

Tiistai-torstai mulla on siis vapaa ja suunta käy, minneppä muuallekkaan kuin Jyväskylään! :) Jyväskylänmatkaa innoitti vielä enempi se, että pääsen kuntoportille treenailemaan! Niimpä käytän tilaisuuteni hyväksi ja aion tehdä "lajikokeilu"-postauksen! Nyt siis isken vaihtoehdot, mille tunneille voin mahdollisesti mennä ja kertokaa ihmeessä, mistä haluaisitte kuulla!

                                               
Step                       
Core                   
BodyPilates                  
Pumppi
Circuit                                       

Spin                                           
Kahvakuula                                 
Thaiboxing                                   
Crossfit                               
Zumba                                           
Syvävenyttely                                
LadyTotal Fitball
Brazilian Rhytms
BodyShape

Lista vaihtoehdoista on napattu kuntoportin sivuilta, ma-to tuntivalikoimasta, ja jos jokin laji on toistanut itseään, otin sen luonnollisesti pois. Ihana monipuolista, wau! Eikä tässä edes ole kaikki Kuntoportin tarjonta. Voi hitsi, kevät ja Jyväskylään muutto, tule jo!

Mutta nyt mielipiteitä ehdottomasti tulemaan!!

8 kommenttia:

  1. Mene kokeilemaan bodyshape! :) ehdoton tehotunti! muuten suosittelisin mun zumbaa, mutta gaby tuuraa sen huomenna...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mua itteeni kyl henk.koht. kiinnostaa tuo bodyshape, ihan uus juttu mun korvaan. :) Ja voi ei! Tuuli! Milloin mä pääsen sun zumbazembaloille? Mä iteasiassa harkittin sun zumbaa..mutta noh.. keväällä sitten!!!

      Poista
  2. Äh en osaa valita yhtä. No sanon kolme; core, kahvakuula ja thaiboxing

    VastaaPoista
  3. thailboxing, kahvakuula, syvävenyttely

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mielipiteestä :) Pitänee ehkäpä mennä testaamaan kahvakuulaa tai thaiboxingia, kun eniten ääniä saanut.. :) Kahvakuula kyl kiinnostaisi itteänkin, vaikka thaiboxingissa oon kerran ollu ja se oli aivan huippua!:)

      Poista
  4. Bodyshape ja thaiboxing! (:

    VastaaPoista