sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Love my mom! ♥

Äiti oli ihana ja oli ostanu mulle SYKEMITTARIN! Soittelin sille töissä tänään kuulumisia, koska tiesin, että 3h takana ja 9h edessä ja äiti nyt aina vaan piristää. Voitte varmaan kuvitella kui piristi kun se sano vaa et ainii ostin sulle sykemittarin budgetsportista! Eka mä kyllä kauhistuin et äiti, paljon sä siitä maksoit, mutta tyytyväisenä se selitti että oli vaan 50e, normaalisti 100e ;)

Eihän 100 eurolla saa mitään huippu sykemittaria, mutten sellaista tarviikkaan. :) Syke, keskisyke ja kulutettujen kalorien arviomäärä riittää mulle, ainakin näin alkuun. Ja antaapa muuten ihanasti motivaatiota!!!

Kaippa se on osittain totta, että vonkuminen ja haaveiden sanominen ääneen vanhemmille tuottaa vielä tulosta, heh. ;)

Toivonmukaan äiti laittaa huomenna mittarin postiin, niin se on mulla hyvällä tuurilla jo tiistaina, eli sillon pääsen kuvailemaan kyseisen kaverin! Huomenna on salipäivä, joten testiin mittari pääsee vasta keskiviikkona. 

Mua muuten kauhistuttaa vähän huominen treeni, oli eilen sen verran tiukkaa vääntöä.. Onneks on taas proteiinipatukka sitten palkintona! ;) Pian se vaihtuu maitorahkaan, kunhan pääsee kunnolla alkuun, eikä tunnu enään niin "pahalle" treenin jälkeen. Eli siis vähän heikottaa, muutenhan tulee ihan huippu fiilis kun on tehnyt niin että tosiaan tuntee elävänsä!

Mulle muuten tuli kutsu kotibileisiin kullan avecina seuraavan viikon sunnuntailla. Nyt mä kuumottelen mennäkkö vai eikö mennä.. Oishan maanantai vapaa, salistakin, muttakun aina on se mutta! Kesä lähenee!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti