torstai 22. maaliskuuta 2012

Pieniä ja varovaisia päätöksiä unelmakropan suhteen

Mun on pakko myöntää, vaikka näyttelin teille jo mun unelmakroppia, etten ole ollut missään vaiheessa varma. Oisihan se kiva olla kuin Shakira, mutta se on latino. Olisihan se kiva olla fitness, mutta emmä haluu mun tissejä pois, enkä silareitakaan. (Jep jep kun omat tissit on todella rakkaat.. :D)

Voi siis olla, että olen joskus kuin Shakira, mutta nyt mä olen mielestäni löytänyt itselleni tavoitteen, jonka haluan olevan mulla 21 vuotiaana. Se on eräs suomalainen, joka on internetissä täällä suomessa aika tiedetty, joten en julkaise kuvaa täällä. Hänellä on kuitenkin hoikka ja timmi kroppa, olematta fitness. Jos saan kyseiseltä ihmiseltä luvan, niin kuvan näytän kyllä tottakai PTlleni, Veskulle. :) Ja tulostan tietty kuvan motivaatioksi!

Tänään muuten siivoilin ja hieman piristyin! Nukuinkin tänään vain 30min päikkärit.. :) Harmi, että huomenna on taas 9.5h töitä ja vedetään aika väsymykselle tämä kroppa.

KIITOS muuten kaikille kommenteista ja vinkeistä toissaedelliseen postaukseen. Ehkäpä mä nyt maltan lepäillä! Jyväskylässä alkaa sitten tehokuuri! ;) Jos sais toukokuu-elokuu aikana pois sen 5 kiloo, olisin SUPER ilonen! En siis malta, että pääsen treenailemaan!

Nyt alan töllöttämään viidakon tähtösiä ja sitten nukkumaan. Hyvät yöt kaikille!:)

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Varmasti olisi, mutta siitä kaikki hänet tunnistaisivat. En saanut henkilöltä lupaa, joten eiköhän kunnioiteta hänen päätöstään?:)

      Poista