maanantai 19. maaliskuuta 2012

Onks tukka hyvin, näkyykö kello?

Se on täällä! Mun sykemittari, eli poikaystävän mukaan uus lelu, joka paljastui Suunto-merkkiseksi! Ei siis yhtään hassumpaa! ;) Huomenna jos työpäivän pituus pitänee paikkansa, niin tätähän on pakko mennä kokeilemaan ja katsomaan kuinka tehokas se Veskun treeni oikeasti on! Oon niin intsinä! (Nii.. tähä tää mun lepääminen jäikin.. heh!)

Nyt pidemmittä puheitta kuviin!
Ihana söpö marimekon-paketti tupsahti tänään postista..

.. ja sisältö oli arvattavissa!
"Moi Roosa! Toivottavasti tästä on huvia ja hyötyä t. äiti" Voi äiti. <3
Malli on siis t1c, passeli mulle näin alkuun. :)

Huge! :D

 Nii onkos se tukka hyvin ja näkyykö kello? ;)



Tänään meen illaks töihin ja eilinen nukkuminen + kunnon yöunet on saanu nää silmät taas auki ja ei ees verestä!! Tosin tummat silmänaluset on tosi sexee, mut ehkäpä mä kestän, haha! Millasia sykemittareita teillä on? Onko teillä kokemusta SUUNTO-merkistä? Ja miten on, sujuuko se treeni enää ilman sykemittaria, kun sitä kerran on käyttänyt? Musta tuntuu, että tulen koukuttumaan.. ja pahasti!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti