perjantai 2. maaliskuuta 2012

Postilaatikosta kiva ylläri :)

Eli mun olivia.fi-kaupan tilaus saapui tänään!:) Ei mennyt siis kun 2 päivää. Olin taas kunnollinen bloggari ja möyrin lattialla kamerani kanssa saadakseni kuvat, joten isken ne pikemmittäpuheitta tähä:

kaksi paksua pakettia! <3

NAM!

Goji-marjat ja maca-jauhe on maistamatta, mutta apelsiiniraakasuklaata oli heti pakko maistaa aurinkoisen päivän kunniaksi! ja arvatkaa mitä? Se maistu ihan yhtä makealle kun suklaa. Kesällä se oli jotenkin tunkkaista. Laitoin siis miehenikin maistamaan ja antamaan mielipiteen. Hänen mielestään maistui ihan samalta kun viime kesänäkin. Herkkulakosta siis on todellakin ollut hyötyä! Mun makuaistihan on nykyään ihan superi! Ah im so happy :) Eihän mun enää tarvitse edes palata normaaliin suklaaseen!;) Oon myös aika ylpeä, sillä makunautinto jäi vain yhteen palaan :) Ehkäpä se johtuu siitä, ettei raakasuklaassa ole sokeripommia, mitä sitten haluttaisi lisää. Katsotaan siis, kauanko levy kestää suklaasyöpön käsissä! Itse veikkaan rohkeasti viikkoa! Mitä te veikkaatte?

Nyt oikein hyvät päivänjatkot kaikille!:) Nautitaan tästä auringosta ja tulevasta keväästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti