keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Treenikampetta Stadiumista

Ensimmäisen blogihistoriani aikana ajastettu postaus ja mulla ei ole hajuakaan, monelta tää tulee näkyviin, haha great!

Kuten eilen siis kerroin, niin tilasin Stadiumilta pari jutskaa! Mun kauan himoamani juoksutrikoot, mitkä oli uudessa kuvastossa ja sulatti mun sydämen ja siihen mätsäävä juoksutoppi. En siis ole mikään juoksija, mutta salillahan mulla nykyäänkin lemppareina toimii housuissa Adidaksen juoksutrikoot, koska on ne vaan niin mukavat että! Tosiaan kevääksi vähän väriä elämään!;) Tässä siis nää mun namupalat!

Paita edestä..

.. ja takaa!

Maailman maseimmat treenipökät!


Mitäs tykkäätte?:) Jos iski kovaakin, niin linkkejä painamalla pääsee tuotteeseen jos ei ole penkojatyyppiä nettikaupoissa! Hinnaksi noille tuli yhteensä 69,80€, mikä ei musta oo olleskaan paha, kun nyt treenivaatteista on kuiteskin kyse. Myöskään postareita ei tullu, koska tilasin yli 50€. :) Millonhan oon ostannu Treenivaatteita alle 50€..? :D Kerralla on kiva rysäyttää! Paidasta sen verta, että on ihanaa kun takana on tasku mp3-soittimelle! Heippa vaan "hei pidän mp3:sta urheilurintsikoiden sisällä"-tapa, ha! Juoksulenkilläkin ihan unelma tollanen ratkasu, ah!

Itehän tykkään SOCista tosi paljon. Se on hyvä hintalaatusuhteeltaan, mitä nyt itellä on kokemusta. :) harmi, että sitä myydään Suomessa niin vähissä paikoissa! Ainut paikka Suomessa, missä oon viimeaikoina törmänny SOCiin on Stadium. Mistä muualta tätä ihanuutta voi löytää?:)

Stadium on tosiaan musta aivan huippupaikka! Siellä on niin jotenkin trendikkäämpää, kun vertaa vaikkapa Inter Sporttiin.. tosin löytyyhän sieltäkin, muttei niin hyvin kuin Stadiumista! Harmittaa vaan, kun piti tilata, eikä päässyt liikkeesee, kun en nyt Jyväskylässä asu. No toivottavasti on sopivaa kokoa! Suosittelen muuten lämmöllä rohkeasti soittamaan johonkin liikkeeseen, jos mietityttää koot! Ne osas tänään neuvoo mua TOSI hyvin, ainakin Jyväskylän liikkeessä! Suosittelen lämpimästi <3 Oon siis kokoa 38/40 ja päädyin pökissä kokoon 38 ja paidassa kokoon 40, suosituksien mukaan. :) Tämä sen takia, koska varsinkin juoksuhousut aina joustaa, niin mieluusti kannattaa ottaa pienempi, varsinkin jos kokoero on noin pieni (sentti max puolitoista) ja paita kokoa 40, koska siinä on kivempi treenailla sekä liikkua, kun ei ole ihan ihonmyötäinen ja eihän sitä ole tarkoitettu vaikka esim baariin, niinkuin myyjä ihanasti sanoi, kun pohti sitä, kun jotkut haluaa, että paita mielummin istuu parempi kuin on mukavampi, haha :D Tottakai jos koot on väärät, niin sitten vain palautukseen/vaihtoon, mutta todella toivon, että olisi sopivan kokoisia! Tulis nyt vaan nopeesti uuden maman luo kamppeet.. ;)

Nyt hyvää aamun/päivän/illanjatkoa!

6 kommenttia:

  1. Ihanan väriset, pitäisköhän itsekin ostaa...!? Oon niin kyllästynyt pelkkiin mustiin treenivaatteisiin mitä pääosin on ainakin alaosat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, eikö ookki! Osta ihmeessä, keväällä tarvii vähän väriä! ;) Ja joo, mullaki mun lemppari alaosa on musta. :( Aika siis hankkia vähä pirteempi. :) Varmasti on sit pirteempi treenatessaki!

      Poista
    2. Ostin tuon topin, se on tosi kiva, kiitos vinkistä! Tipahti postiluukusta vielä 20% alekuponkikin Stadiumiin niin tuli sitten ostettua kaikenlaista treenivaatetta viikonloppuna. :)

      Poista
    3. Hih, eikö ookkin!:) Kiva, että oli vinkkailusta hyötyä! :) Mitäs muuta kivaa ostelit?:)

      Poista
  2. Osui silmään pohdinta, mistä muualta kuin Stadiumista SOCia voi ostaa, niin ajattelin vastata tähän. SOC on Stadiumin oma merkki ja näin ollen sitä ei löydä muualta, kuin Stadium-liikkeistä. Hyvä merkki on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noin oon vähän epäillykkin.. harmillista. :( Mutta joo, onhan se :)

      Poista