keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Kumpikampi?

Mulla ja mun poikaystävällä on todella erilaiset ruokatottumukset ja koska asutaan yhdessä, on ruoka varmaan niitä harvoja asioita joista riidellään. Tosin nyt ollaan riidelty vähemmin, koska se on tajunnut, ettei se valittaminen mitään auta ja sama on toisinpäin! Ostetaan siis mm. omat riisit, tuleehan se kalliimmaksi, muttakun mulla menee jopa maha sekaisin ihan valkosesta riisistä/pastasta ja toinen ei siedä täysjyvää... Makaronilaatikossa kyllä ollaan tehty kompromissi ja laitettu molempia sekaisin!:) Tosin, täysjyväleipä uppoo mieheenikin! ;) Myöskin eilen hän tokaisi, ettei enää oikein sipsi maistu!

Muun mies syö miten sattuu ja mitä sattuu, myös mun herkkulakon aikana. On käyny jopa niin, että mä kehotan ostamaan jotain, kun se näyttää niin hyvältä? :D Sitten katon vierestä kun se syö sitä.. Mutta onhan niitä kivempi ostella ja ihastella kuin syödä ;) Nyt tosiaan herra on kylillä ja sen pitäis ostaa mulle banskulastuja (rypsiöljyä vain lisätty!), koska mun makeanhimo on ollu kaamee pari päivää. Aika ihanastihan se mua tukee, hih. :) Tälläisessä suhteessa on hyvä olla, mutta jos suhteessa ei hyväksyttäisi syömistäni tai liikkumistani, niin olisi suhde siinä. Eihän se toimisi. Mutta näin toimii ja hyvä näin! <3

Tottakai mies on myös mun koutsi kotona, joka osaa patistaa salille, vaikka suutunkin niin usein siitä.. :D Mutta oon kiitollinen ja leppynyt nainen kun palaan kotia! ;)

Nyt latelen pari vertailua, miten me syödään erilailla! Kuvat Jyväskylän reissulta.

Kahvilla
Kahvilla


Päivällinen

Päivällinen
Onko hajua kummat on kumpien? ;) Onko teillä kokemusta, että toinen syö erilailla? Miten ootte selvinny? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti