maanantai 12. maaliskuuta 2012

Kun treeni ei vain onnistu.

Tänään mä ajattelin hoitaa salin "aikaisin" pois vapaapäivältäni. Eli heräsin klo 13 aikaan ja olin jo klo 15 salilla. Mutta, mun on pakko siirtää koko homma illalle, tai huomiselle.

Olin ollut 7min crossilla, kun iski aivan kaamee olo. Ja se oli sekasin jaksattomuutta, oksennusoloa ja epätoivoa. Oon tosi pettynyt itteeni kun lähin sitten jo pois salilta. Liekö syy sitten eilinen 12h duunipäivä ja valvottuakin tuli yli 15 tuntia, kun normaalisti valvon sen 12.. tuskalla ja hiellä.

Mutta nyt ei naurata ei. Meen illasta kokeilemaan ja jos silloinkaan ei suju, menee se huomiselle eli baibai Kuopion reissu. Nih.

Auttaako teitä joku kikka, jos treeni tuntuu siltä että pian lähtee henki? Vinkkejä otetaan vastaan!

Nyt mä voisin syödä jotain ja mennä vaikka nukkumaan. .väsyttää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti