tiistai 27. maaliskuuta 2012

Liian aikaisin salille

Tää on viimene postaus tälle päivälle, i promise, hah!

Tänään tosiaan koitin mennä salille ja meninkin, mutta treeni meni vähän.. mukautellen. Intervallista alkuun jäi rankin osuus pois, samoin loppuintervalli jäi kokonaan pois! Miksikö? Mulla viimesissä lihassarjoissakin voimat vaan loppu. Mua oikein huvitti, että 5 kiloa tuntu ainakin 10 kilolta, haha!
Siksi siis vähän kevyempi treeni, tosin sykemittarin mukaan syke liikku 79-90% eli aika kova treeni silti vissiinkin oli! Huhh!

Haluan nyt silti korostaa, että menin kroppani mukaan. Vatsojakin tein pienemmällä painolla kun yleensä. Mutta kyllä huomasin, ettei taida olla hetkeen asiaa salille, ennenkuin kunnolla palautuu rankasta työputkesta ja onhan töissäkin aika fyysistä työtä, huomasin sen tänään mun käsilihaksista :D Kuvalle en kunnolla saanut ikuistettua, mutta valoja muokkaamalla sain mun selkeän lihaksen erottumaan kädestä , kattokaa vaikka!
Pahoittelut ilmeestä. MUT LIHAS!!

Laitoin myös kuvaa ihan muutevaa. Nää treenipökät saa näyttää mun massun kivan kiinteeltä <3 Mut paita on aika armoton! Huomenna ois tarkotus lisää vähä lisää kuvia mun rakkausvaatteista, jos mulla on vaan aamuvuoro töissä, en nyt ihan ulkoa nääs muista!

Nyt hyvää yötä kaikille. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti