torstai 8. maaliskuuta 2012

PT-tapaamisen fiilikset

Moi kaikki!:)

Valitettavasti kuvia ei tullut, kun unohin kiireessä kameran kotiin.. noh, keväällä kun palaan Kuntoportille napsin teille kuvia kyseisestä paikasta. :) (ja ehkä itestäni treenaamassa ;)

Näin tosiaan Veskua eilen ja käytiin vähän mun taustoja, alkumittaukset ja tehtiin mulle salitreeni tänne Tahkolle, minkä voin tehdä mulle ilmasella salilla, jossa on vaan kuntopyörä,crossi,ylä- ja alatalja, penkki sekä vapaa- ja levypainot :D NOH, enää ei oo tekosyitä ja kyllä, sain maailman tehokkaimman treenin. Tänä aamuna heräsin fiiliksellä "lälläslää eipä oo paikat kipeenä!", mutta nyt illasta.. huh huh kohta pitää taistella itteni ylös sohvalta ja sänkyyn. Osaan jo kuvitella tulevan kivun, haha! Ja ylihuomenna taas treenaamaan. Miten mä selviin niin tappotreenistä ilman Veskun mahti tsemiä?
Mä kuitenkin lupasin Veskulle sitoutua, eli salille menen 3 kertaa viikkoon tekemään kyseisen treenin!

Nähdään taas 1.5kk päästä, kun palaan Jyväskylään ja en malta odottaa, koska sitten käydään ruokavaliota läpi! Nyt mulla onkin kotitehtävänä tehdä parilta viikolta ruokapäiväkirjaa ja löytää kuva unelmakropasta. Tuo jälkimmäinen on vaikea. Luotan nääs ekakertaa niin paljon mun PThen, että mitä jos pääsenkin tuloksiin ja olen hoikka ja fit.. eli.. kiinteä?:D haha! Käytän liikaa sanaa fit, mutta eiköhän kaikki ymmärrä :)

Kerron kyllä piakkoin tarkemmin meidän tapaamisesta ja alan infoamaan tänne, miten lähtee treenit sujumaan, mutta nyt on mentävä nukkumaan, kun huomenna herätys 6.30. Eräänlaista luonteen karuttamista nuo aamuvuorotkin mun mielestä.. onneks oon taistelijaluonne.. HAHA :D

Pst, Tänään oli naistenpäivä, joten onnea naiset! <3 Itsehän hemmottelin itseäni namisalatilla, johon tuli salaattia, tomaattia, kurkkua, maustamatonta kanaa (pippuri,suola) sekä pähkinöitä!

Pstt, Ekan kerran tapaamisella, voin suositella Veskua niin lämpimästi kuin ikinä voin!

Kuvat: weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti