lauantai 3. maaliskuuta 2012

Im sooo tired.

Ulkona on ihan terassikeli  (haha) ja mä oon niin väsynyt, että lenkki melkeistään kuvottaa, varsinkin kun tietää, että ei ole vapaa ja sen jälkeen ei saa nauttia päiväunia.
En oikeestaan ymmärrä mitä tää ihme väsymys on, yleensä oon keväällä kun duracellpupu.. saattaa johtua ehkä nyt tuosta työmäärästä, että se on sit puuduttanut. 6 kertaa viikkoon pitkiä päivä kahden viikon ajan, niin ei ihme jos puuduttaa. Vieläpä kun päivät on kiireisiä.

Mulla on aina ollut liikunnassa se pääpointti, että liikunta ei oo pakkopullaa. Niimpä mä nytkin aion jättää sen väliin. Tosin, sen verta käyn käppäilemässä, että menen postilaatikolle käymään, sinnekkin joku 300m, joten ehkä mä 600m selviän. ;)

Jyväskylä kutsuu mua toivottavasti jo maanantaina ja sitten ois tarkotus mennä tekee äitin kanssa jotakin killerin liikuntakeskukseen, sillä mulla on sinne ilmaislippu, ehkä pariinkin otteeseen. ;)

Nyt mä menen vielä hetkeks makoilemaan, on niin heikko olo.. jospa sen jälkeen tonne postilaatikolle ja toivottavasti pidemmällekkin ;)

Ihanaa aurinkoista päivää kaikille! Ja sitten vielä nykyinen tietokoneen taustakuvani:


Kuva: https://www.facebook.com/femalefitnes


                                                                                                                   





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti