sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Ny ska vi baila!

Eilen olin siis vähän nollailemassa kavereiden kanssa. Meidän piti käydä yksillä töiden jälkeen, mutta yksi asia johti toiseen, mutta kuullemma ei ois johtanu, ellen minäki suostuisi olemaan humalassa, hah!
Kymmeneltähän me vasta lähettiin "työmaalta" ja käytiin laittautumassa, eli 11 päästettii piru irti. Mä viimeksi oon kunnolla juhlinu viimevuoden puolella, joten hyvältähän se tuntu ja kyllä mä sen illan olin ansainnu. Tänään on niin virkeempi olo (pikku krappea lukuunottamatta). Eilen kun ei vain kelannu työasioita ja sai pitää hauskaa kavereiden kanssa ja hölmöillä, eikös se oo kerran parii kuukauteen sallittua? Hah :D

En kyllä todellakaan, edelleenkään, ota tavaksi. Ei tuo juominen oo mun juttu, varsinkaan näin kalliilla alueella, missä yökerhoonkin sisäänpääsystä+narikasta puolitat 17.5€ .. Selvisin kuitenkin 50e, sisältäen juomat,sisäänpääsymaksut ja pitsan. Kaloreita kertyi varmasti päivänaikana monta tuhatta, mutta so what, se ei mun maata kaada, kun noin tapahtuu harva se kerta!

Aamu alkoi leivällä ja olo-jugurtilla ja kohta meen töihin syömään buffan ja lastaan lautaselle paljon salaattia. En tosiaan aio rankaista itseäni tommosesta "retkahduksesta". Ja tuskimpa painoonkaan tämä vaikuttaa. Nyt vaan heti niskasta kiinni ja edelleen kohti kiinteää kaksikymppistä!:) Ja 30min päästä buffan kautta töihin, hah ;D

Ihanaa sunnuntaita kaikille!:)

2 kommenttia:

  1. Välillä bailaus tekee niiiiiiiin hyvää :) ja kaloripiikki nostaa vaan aineenvaihduntaa, joten periaatteesa teit kropalle vaan hyvää, eikö? ;)Tuutko siis ens viikolla Jyväskylään? Voit halutessas käydä Kuntoportilla jumpalla, vaikka sulla onkin jäädytetty... :)Torstaissa on esim.Janican ihana Combat :) -Tuuli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tekee! :) Ja joo, sehän on ihan fakta, että välillä tekee hyvää pistää ränttäliks, joten pistin sit pitkästä aikaa ja kunnolla ;) Mutta eniten kiittää mielenterveys, hah! Ja joo, tarkotuksena olis mahd. lähtä huomenissa, riippunee miten työpäivä venyy ja miltä näyttää seuraava lista.. :) MUTTA nyt kun mainitsit, että voisin vaikka tulla testaamaan combattia, lempparilajiani, niin hinku Jyväskylään jotenkin kolminkertastu!;)

      Poista