tiistai 24. heinäkuuta 2012

Viime viikon liikunnat


Kuten huomaatte, aloin täyttelemään HeiaHeiaa taas pitkästä aikaa että saa treenejä ylös. Okei perjantaina unohdin näköjään merkitä aamulenkin... HUPS! Mutta eiköhän se tästä lähde rullaamaan!

Viimeviikolla kuten huomaatte, on ollut aika paljon kuntosalia. Tuo tiistain 30min kuntosali oli Veskun, mun PTn, kanssa ja se vei kyllä jaloista voimat ti-ke ihan kokonaan!:D Torstaina oli palauttelua, jonka piti tapahtua spinningin muodossa, mutta koska olin myöhässä ja yhdellä ei toiminutkaan pyörä, niin menin juoksentelemaan matolle. Torstailtakin puuttuu näköjään aamulenkki ja 15min venyttely.. huppista!

No tällä viikolla koitan olla tarkka, tosin liikuntaa ei varmaan niin paljoa tule kun viimeviikolla, sillä lähden huomenna Kuopioon moikkaamaan kavereita. :)

Viimeviikolle kertyi liikuntaa siis n. 7 tuntia. Eikös se oli ihan ok? En tosiaan ennen ole ajatellut montako tuntia liikunt viikossa, niin nyt on vain olo, että pitäisi olla enempi tuntimääränä.. tosin treenit oli rankkoja!

Haluaisitteko että jatkossa laitan vielä listan, miten kauan treenit kestivät yms? Tässä näköjään ei näytä.. :)

Eilen kävin vain aamulenkin, sillä olin jotenkin tosi väsynyt, mutta änään oon käynyt tosiaan jo lenkillä, spinnissä ja coressa. Illasta olisi vielä luvassa Shape jos sinne kerkeää, niin Kuopiossa kropalla on ansaittu kevyet pari päivää. Perjantaina palailen kotiin ja la-ti onkin taas treeniaikaa, että on ralleissa ilman minkäänlaisia pöhötyksiä. ;) Onko muuten joku tulossa ralleihin?

4 kommenttia:

  1. Mä oon kahteen otteeseen aloittanut heian täyttämisen, pari kuukautta jaksanut ja aina se unohtuu :D sitte jotain jää välistä ja ärsyttää niin loppuu kokonaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on iha sama ja oikeestaa vielä nyt taitaa olla kolmas kerta, että kahesti oon luovuttanut juuri samasta syystä! :D

      Poista
  2. Laita ihmeessä näitä aina, kiinnostaa tietää vähän miten muut reenaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, pitääpi siis ottaa tavaksi laittaa viikon treenit!:) Tulis nyt vaan tosta heiaheiasta semmonen rutiini, niin ei tarvis aina hokasta että pari hassua treenikertaa puuttuu..:D

      Poista