sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Viikon treenit

Elikkä tältä näyttää tämä viikko. Ihan tyytyväinen olen, kun ottaa huomioon että olin ke-pe Kuopiossa (jossa torstainakin kyllä tein aamulenkin, mutta ihankun sitä merkkaisi?)

Kuopion aamulenkit tosiaan oli 23-26min, koska sain juosta veden äärellä! On se vaan niin ihanaa haistella aamusta veden tuoksua!

Lauantaina muuten tuo 2 zumbaa meinaa, että toinen oli zumba toning (eli painoilla tehtävä) ja toinen on normaali!

Liikuntaa tuli harrastettua n. 6,5h johon olen ihan tyytyväinen. :) Tänäänkin kahvakuula jäi väliin tämän armottoman helteen takia, mutta tuo tunnin ja 10 minuutin siivous oli rankka tässä helteessä, kun kyseessä oli pinttynyt rasva seinässä. Hikea, tuskaa ja 2 taikasientä se vaati, mutta nyt kiiltää kaakelit!

Nyt alan vääntämään kanasalaattia, oikein mukavaa ja KUUMAA loppuiltaa kaikille!:)

Ps. kuka eilen yöllä heräsi ukkoseen? Ite ainakin heräsin 3 aikaan ja mua suoraansanottuna pelotti, sen verran hurja myrsky oli. Mun 6.50 herääminenkään ei sitten onnistunut kun en saanut enää kunnolla unta.. nukuin tänään siis yhdeksään asti eli taas takapakkia rytmin kiinniottamisessa.. :D

4 kommenttia:

  1. On se vaan niin, että kiva ympäristö inspiroi juoksemaan. :D Arvaa kun oltiin tässä reissussa pari päivää sitten ja tuli sitten heitettyä pientä maisema(valokuvaus)ihastelulenkkiä jossain puiston puolella. Ja mun teki oikeasti mieli lähteä juoksemaan, kun oli niin kivan näköstä... :DD

    Mä nukuin kuin tukki koko yön ja aamulla kaikki näyttivät ihan väsyneiltä. Kysyin, että mikä on ja toiset valittaa ukkosta. En mä vaan mitään huomannut. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se kyl vaikuttaa motivaatioon hirveesti. :) Sama lenkkimaisema ollu 2kk nii alkaa vähä tympäsee ehkäpä. ;) Ja mullekki on tuo tuttu tunne joskus, että tekis mieli alkaa vaa juoksemaan, joskus niin sitten teenkin hetkeksi!:D

      Ja voi epäreilua, mullekkin tommoset unenlahjat, hyvät ne jo on muttei ihan NOIN mahtavat!:D

      Poista
  2. se ukkonen pyyhäls viimeyönä metsäfestiwalien yli jossa olin. se oli niin kaunista, 100 metrii pitkät salamat iski vaakatasossa tummanvioletilla taivaalla, kaikki vaan huusi aina "WOUUU" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa varmasti kyllä upeen näköstä. :) Mä missasin toissa- ja viimeyön salamoinnit, kun vaan tyyliin mumisin ukkoselle et olisi hiljaa ja ei salamois kun haluun nukkua! :D

      Poista