lauantai 28. heinäkuuta 2012

Kuulumisia

Jee mikä keli tuolla ulkona on! Ei pilviä juuri laisinkaan ja klo 7.30 oli lenkillä jo aika lämmintä. :) Ihan en vielä uskaltanut laittaa mun uutta juoksuhametta (!<3) lenkille, mutta ehkä joku aamu? Tai ilta?

Ostin tosiaan hameen Kuopiosta kun hintaa jäi vain alle 23e eli oli puoleen hintaan. :) Lisäksi ostin urheilukampetta niin uuden treenipaidan. Ja arvatkaa mistä? Prismasta lastenosastolta. Mun ystävillä varmaan menee jo yli tää mun hypetys siitä, että se on lastenpaita koko 164cm suositusikä 14, mutta se on mulle iso iso juttu! Mä melkein aloin itkemään kun se meni päälle, koska kokeilin sitä "että tuntisin itteni taas tanakaksi" niin mitähän vielä! istu kun nakutettu, mitä nyt olkapäistä alkaa kinnaamaan jos lihakset kasvaa..:D Mutta hintaa tuli n. 21e eli ei paha ja paita on söpö ku mikä!

Tänään on sen neitsytmatka zumbassa ja näppäsinkin kuvan. :) Kyllä te vielä mun söpön juoksuhameenkin näätte ja se muuten on napakka, sen takia että se on kokoa 34!!


meikitön ja silmäpussit on selkeesti kosto, kun totuttelen arkirytmiin!
Ihanaa lauantaita kaikille! Zumban jälkeen laittaudun ja mennään kuvailemaan kaverin kanssa, ihan panostuksen kera (niin varmaan..) jonka jälkeen mennään puistoon istuskelemaan ja nauttimaan auringosta täysin siemauksin. <3 Mitä te ajattelitte tehdä tälläisenä hellepäivänä?

2 kommenttia:

  1. Mulla on yhdet alushousut jotka on kokoa 142! Oon saanut ne joskus ala-astellaa, mutta en sillon käyttäny niitä (en muista kyllä miksi), mutta nykyään käytän kun mahtuu hyvin ja on malliltaankin hyvät! ...ei se pieni Snoopyn kuva siinä mitään haittaa ;)
    Olis kyllä kiva jos joku ton kokonen paita mahtuis.. mulla kiristää hartioista aikustenkin s-kokoset nykyään ja onki sitte ärsyttävä ku ne olkasaumat on sillee pystyssä.. Eikä mulla kyllä mitenkään erityisen leveät hartiat edes ole (vielä) :D

    Tänään pitää kyllä ehtiä vähän ulkoilemaan, kun nyt kaikki aurinkopäivä olen ollut töissä, eilen olin töissä ja sitten illalla kun pääsin liikenteeseen ei enään aurinko paljon paistellut! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitäää?? Ihan SAIRAAN pikkuset, haha!:D Mun taas pitää heittää ala- jayläasteen pikkareita roskiin kun on niin väljiä. :D

      Ja voi höh. :( on kyllä mälsää varmasti jos muualta istuu muttei hartioista.. mulla on yleensä istuvuusongelma tän mun mahan kanssa. :p varmaan mullakin alkaa kinnaamaan jossain vaiheessa ja salaa toivonkin ettei tuo menis mulle harteista enään jouluna. :D Nyt kun läskillä on vapaus valita mistä lähtee, niin se on päättänyt ainakin hartioista lähteä ja luut töröttää vaikka niitä treenaan.. kiva..

      Ja kivaa ulkoilupäivää sinne!:)

      Poista