perjantai 6. heinäkuuta 2012

Lisää Body Actionilta!

Tänään kävin siis ostamassa kuolaamani ja erittäin tarpeellisen Frozzypackin, joka on siis eväsrasia, missä on kannessa geeli sisällä, mikä sitten laitetaan pakkaseen 10 tunniksi ja ruoka pysyy sitten jopa 7h viileänä! Raikkaat kasvikset ja tuore liha, te kuulutte mun eväsrasiaan jatkossa, jee! Hintaa oli siis ostamallani 0,9L rasialla 18e, jonka koen tarpeeksi isoksi eväsrasiaksi mun ruokamäärillä. Hinta voi kauhistuttaa joitakin, mutta kun mietitään paljonko tulen sitä käyttämään, en olisi hinnasta huolissani. :) Varsinkaan kun tämä pienempi rasia mahtuu hyvin naisen käsilaukkuun. ;) Pinkkikansi olisi ollut kiva, mutta kyllä limenvihreäkin kelpaa ja voi esitellä rasiaa julkisilla paikoilla!

Lisäksi better bodiesilla oli kampanjatoppeja, mutta löysinkin vierestä aivan ihanan better bodies topin! Hintaa oli 29.90, mutta mm. materiaali on ihanan pehmeää ja väri sopii kuin nenä päähän ja painijanselkä on kivaa plussaa! Vieläkun sais vähän rusketusta niin AVOT! Mitä miltä ootte?:) Onko Body Activen teeppari kivempi vai tämä toppi? Mä en niin millään osaa päättää, olen molempiin ihan in love. ;)



4 kommenttia:

  1. Mun silmää mielyttää enemmän tämä toppi! :) Ihana pirteä väri, piristää varmasti treenejä sitten syksyn pimenevissä illoissa ;)

    Miksei tollasia eväsrasioita ollu ku oon ollut nuorempi!? Tuskalla muistelen niitä lämmenneitä hedelmiä, leipiä ja muita eväitä auvoisina jalkkisaikoina. Tai jos halus pitää viileenä niin piti aina ottaa joku jättikokonen kymälaukku joka oli suurin piirtein isompi ku minä! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Väri on kyllä ihana, mutta tuskin salille tätä ainakaan kovaan treeniin laittaan kun matsku on sellasta, että tusskimpa kovin hengittävää. :D Mutta eipä se niin tarkkaa! Voi sitä silti käyttää salillakin. :)

      ja niimpä, miksi rasiat on vasta nyt tullut? Mutta hei! Eihän se myöhäistä ole nytkään hankkia? Kyllä niille eväille on joskus tarvetta, niin sitten kyllä pelastaa viilee eväsboxi! Saahan sitä isommassakin koossa, mahtuu vaikka kahden ihmisen voikkuleivät mukaan esim! :)

      Poista
  2. Laiha! Oletoletolet. Ole ylpeä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitosta ihana! :) Ja ylpeäksi musta ei ole, mutta aika tyytyväinen kyllä olen tuloksista (ja onnellinen!)

      Poista