tiistai 10. heinäkuuta 2012

-10!

Jep, tänään voin vihdoin sanoa, että olen karistanut tämän projektin aikana mahtavat huikeat 10 kiloa pois! Vuoden alusta kiloja taas on karissut pois jo 13!


Mulla oli pari päivää taas ihme turvotus päällä ja pelkäsin jo lihomista (vaikka mun ohjeita noudattamalla en usko että voi lihoa..) mutta tänään kun astuin vaa'alle oli yllätys kyllä positiivinen!!

4 kiloa max pois ja sitten isketäänkin jarrut pohjaan ja aletaan hankkimaan pari lisäkiloa lihasta!

Ois muuten kiva nähdä, miltä tää maha näyttäis jos ei ois tota löysää nahkaa, sitä ei kyllä onneksi paljoa ole mm. seistessä ei oikeastaan näy, mutta istuessa asia on eri. Noh, onneksi olen nuori niin kyllä se kiinteytyy, se tarvitsee vain aikaa.

Oon kuitenkin niin ilonen, melkein sanaton tästä saavutuksesta. I DID IT! Nyt jatkossa kilot jotka lähtee on vain positiivista plussaa.


Mutta tästä on hyvä aloittaa ihana päivä! Mun ystäväkin tulee käymään tänään jyväskylässä. Mikä muka voisi mennä pieleen?

Ihanaa päivää kaikille! Ja jos mä oon pystynyt - kymppiin, niin kuka tahansa pystyy jos haluaa. Sillä voin kertoa, ennen olin aikamoinen ahmatti. Pitää vain uskaltaa tehdä päätös ja pysyä siinä!

 pst, ilman teidän ja lähteisten ja mun PT:n Veskun ihanaa tukea ja tsemppauksia tuskin olisin tähän pystynyt joten suurtakin suurempi ja nöyrääkin nöyrempi KIITOS kaikille. Nyt mä lopetan ennenku alan itkemään! :D Oon niin ilonen!!

21 kommenttia:

  1. Onnea!!!! Anna itsellesi valtava rutistus minunkin puolestani! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Okei, minäpä rutistelen täällä itseäni! ;D

      Poista
  2. Oiii, onnea!♥♥ Minä kävin puntarilla sunnuntaina ja nyt lähtenyt itselläni yhteensä 13,2 kg :----) Ilonen oon. Ja tavotepöksyt mahtuu jotenkuten jalkaan, kohta ne mahtuu oikein hyvin ;)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Ja onhan sullakin lähtenyt älyttömän hyvin. Jee hyvä me! ;D Ja matka sen kun jatkuu! On muuten aina mahti fiilis kun joku tavotevaate alkaa istumaan!!:)

      Poista
  3. Onneks olkoon Mokkis! Oon ylpee susta ja sun tahdonvoimasta! :) <3

    VastaaPoista
  4. Hirmuisesti onnea! Varmasti on sulla tosi hyvä fiilis! (: <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!:) <3 Joo fiilikset on aika korkeella. :) Onhan nyt monen vuoden tavote saavutttu kerrankin! Ja ei tee mieli palkita edes mässäilemällä, wuhuu!:)

      Poista
  5. Aivan huippua! Onnittelut pudotetuista kiloista ja ennen kaikkea siitä muutokseta joka on tapahtunut pään sisällä :)

    VastaaPoista
  6. Huijui, onnea tosi paljon! Vaatinu varmasti mahottomasti hommia ku noin vauhdilla römmäytit painoa pois! Ittekkin oon puottanut kokonaisuudessaan 12 kg pois, mut nyt painoa on tullu vähän lisää, jotain kilo pari. Toivon että se on lihasta, mut voi olla nestettäkin tms ku oon porsastellu parin päivän ajan että en tiijä.. :'D Mittanauha ois jees! Ja itsekuri.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän. :) Ja onhan se vaatinut kyllä sitoutumista joka ikiseen päivään. :) Ja 12 kiloakin on ihan huippu saavutus, onnea siitä!:) Toivotaan tosiaan että se on lihasta, se ei niin haittaa vaikka painaa. ;)
      Äläkä kanna kaunaa porsastelusta, vaan palaat takaisin raiteille. Niinhän se menee sitten painonhallinnassakin. :) Tiukkaa linjaa kun ei aina voi pitää (okei jos joku voi niin arvostukset hänelle minulta!)
      Nyt kuule vaan mittanauha ostoksille ja sitäkautta motivaatiota ja itsekuri haltuun!;)
      Tsemppiä jatkoon!

      Poista
  7. Niinpä, entiseen painoon ois hirveetä palata.. Poikkis paineli armeijaan niin se sisäinen possu otti vallan! :D Tämmösissä tilanteissa itsekuri on aika löysillä, jos masentaa. Pitäs vaan oppia löytään joku muu tapa purkaa sitä. Niinku vaikka se lenkkeily.
    Mitä muuten sulla on tapana syödä vaikka treenin jälkeen palautumisessa? Tiiäkkö mitään vähempikalorista vaihtoehtua kun vaikutat asiaan perehtyneemmältä? Glutamiinia oon koittanu vääntää mut hyi yök ei mee alas! Ois kiva muutenki jotain ravintovinkkejä täällä blogis kuulla lissää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, sisäinen possu haltuun! Ota vaikka tavotteeksi olla viikko kunnolla ja palkitse itsesi sitten jollakin uudella tavaralla/vaatteella? Mulla toimii tosi hyvin. ;) Nyt kun on vielä alet, joku paita pahanen maksaa alle 5e, joka on n. kahden suklaalevyn hinta! Ei siis paha!
      Ja nyt mulla on niin sanoteltu ruokavalio, että syön treenin jälkeen sitä, mitä on seuraavaksi vuorossa!:D Mutta paljon proteiinia. Esim vaikka maitorahkaa! Tosin riippuu mitä on harrastanut. Jos on hurja aerobinen esim spinni, niin sitten hiilaria. Äitini on kova urheilemaan ja hän suosii mm. täysjyvä- tai ruisleipää. Palautukseen käytin myös itse ennen dieettiäni ihan vain maitoa!
      Ravintoasioista on hirveän vaikea kirjottaa, kun kaikilla on niin erinäkemys ja joidenkin on varmaan vaikea ymmärtää etten ole ammattilainen. Niistä tulee sitten eripuraa ja negatiivista ilmapiiriä, mikä ei ole kovin toivottavaa tänne blogiin. :/ Mutta voin alkaa pähkäillä jonkinmoista ruokapostausta ehkä sitten, kun dieettini vähän helpottaa ja saan valita vapaammin miten syön. Jos paino sitten pysyy tai peräti laskee, niin sitten ehkä uskallan jaella omia vinkkejäni paremmin. ;)

      Poista
  8. Vau! Onnittelut huikeesta saavutuksesta! :) Kauanko meni kaikenkaikkiaan aikaan tähän -10kg projektiin? Olen niiiin kade!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kymppikiloon meni n. 2kk.. aika nopeesti siis tultu alaspäin. Onneksi on ammattiapua, että miten tästä eteenpäin. Muuten kyllä saisin osan takaisin :D Tuskin kaikkea, oon niin hyvin omaksunut tän uuden elämäntavan ja ilosin oon pääni sisällä tapahtuneesta muutoksesta!:) Postauksen ekasta kuvasta on pudonnut n. 13kiloa ja ensimmäinen kuva on otettu tammi-helmikuussa. :)

      Poista
    2. 2kk!! Wow!! Mulle kans! :-D Itse aloittelen juuri samanlaista painonpudotus urakkaa. Paino nousi noin 7kg hujauksessa! Selvisikin sitten kilpirauhasen vajaatoiminta. Sain lääkkeet ja toivotaan, että se auttaisi helpottaisi tätä urakkaa :) Hienon työn oot kyllä tehnyt ja todella lyhyessä ajassa!

      Poista
    3. Kunnon ammattilais PT niin kyllä onnistuu!;) Tosin, voithan säkin olla joku supertietopakkaus!:) Infoile ihmeessä, miten prokkis lähtee käyntiin!

      Ja voi ei tuo vajaatoiminta. :/ Ihan mälsä juttu, mutta onneks siihen sentään on lääkkeet!

      Tsemppiä tosiaan paljon sinne jatkoon ja oot ihana, kun et masentunut painonnoususta mihin et ite voinut vaikuttaa vaan pysyt raiteillasi elämässäsi, se jos mikä on ihailtavaa!

      Poista
    4. Kun pudotit 2 kk 10kg, niin paljon sun päivittäiset kalorit oli ja kuinka usein liikuin viikossa? :)

      Poista
    5. Moikka!

      Se oli niin rankka dieetti, etten suosittele sitä oikein kellekkään ilman ammattilaista.. mutta vhh ruokavaliolla ja kalorit oli varmaan 1000kcal paikkeilla.. + liikuin joka aamu 20min aamulenkin.

      Poista
    6. Haluan vielä lisätä, että dieetti ei todellakaan ollut riskitön. Mulla heitteli hormonit ja sitä kautta kuukautiset 10 kuukautta. Vasta nyt viime kuussa ne tasaantui! Lisäksi aineenvaihdunta sanoi totaallisen stopin.

      Hiljaa hyvä tulee siis. :)

      Poista