maanantai 30. heinäkuuta 2012

Talvikuntoon 2012? (sis. huipputarjous blogini lukijoille!)

Kenellä muulla on on haaveena talvikunto 2012? Mä otin sen realistiseksi tavoitteeksi toukokuussa, sillä elokuuhun mennessä en ole toivomassani tavoitekropassa, mutta talvella tulen olemaan! Ja arvatkaa vaan mitä annan itselleni palkinnoksi jos pääsen tavoitteeseen joulukuuhun mennessä? ;) Säästötililtä lähtee rahaa lätkimään etelänmatkaa varten!

Jos asut Jyväskylässä (ja olet naispuolinen), niin tuu ihmeessä treenaamaan mun kanssa Kuntoportille, nyt kun on vielä mahti tarjous! (Ja ihan oikeesti mua saa pyytää mukaan ryhmäliikuntatunneille/salille vaikket tuntisikaan. :) Uudet tuttavuudet ovat aina tervetulleita!) Ja senkin voin portista sanoa, että siellä liikkuu ihan kaiken kuntoista ja kokoista liikkujaa eli rohkeesti sekaan vaan!

Mulla ei ole ikinä ollut siellä ulkonäköpaineita mm. sen takia että meidän asiakkaiden kesken yhteishenki on mahtava! Ei edes silloin, kun olin 15kiloa painavampi. Muilla kuntokeskuksilla jätin suihkun väliin, mutta portilla vaan ei ole ollut mitään ongelmaa ja oon jopa istunut saunassa ja jutellut muille täysin rentoutuneena!

Ja tietty huippu ja ammattitaitonen henkilökunta on kyllä plussaa! En edes halua lähteä Jyväskylästä senkään takia, koska oon löytänyt ainakin ite juuri sopivan kuntokeskuksen mulle, mistä oon tosi ilonen! Ehkä hämmentävän pieni se oli alkuun, mutta löytyy kaikki tarvittava kyllä!

Kannattaa ihmeessä tulla kattomaan ja tutustumaan. :)


Ja tässäpä tämä tarjous!

Naisten liikuntakeskus Kuntoportti tarjoaa Kilot vs.Minä blogin lukijoille Lady Club min.12kk jäsenyyden hintaan 55e/kk (norm.69e/kk, huom.opiskelija 52e/kk) ja lisäksi supertarjouksena elo- ja syyskuun -50% hintaan. Lähde karistamaan kesälomaturvotukset viihtyissä ympäristössä taitavien ohjaajien ja motivoivien Personal Trainereiden ohjauksessa. Jos liityt ystävän kanssa, niin saatte molemmat lisäksi vielä ilmaisen treenikuukauden! Syksyn ryhmäliikuntaohjelma julkaistaan elokuun alussa. Ota yhteyttä tuuli (at) kuntoportti.fi ja kerron enemmän palveluistamme.

Lady Club jäsenyyteen kuuluu kuntosalin rajaton käyttö klo 06-22, monipuoliset ryhmäliikuntatunnit ja kuntosaliohjelma sekä rasvaprosentin mittaus. Tämä tarjous vain Tuulin kautta, vastaanotossa tarjousta ei siis saa. Varaa siis aika esittelyyn: tuuli (at) kuntoportti.fi tai 0407733435

2 kommenttia:

  1. voi kuulostaa hyvältä tarjoukselta :( tosin aivan liian kaukana :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarjous kyllä oli niin kivaisa, että itekkin voisin sen ottaa. ;D Ja eiku vaan Jyväskyään muuttamaan, haha!:D

      Poista