maanantai 9. heinäkuuta 2012

Asics Nimbus 13

Tänään kävin ja ramppasin kaupungilla heti töiden jälkeen. Ostin nimittäin viimein juoksukengät!

Vaikka InterSport vei palvelullaan ja asiantuntevaisuudellaan, Sportiasta sai paremmat kengät, koska heillä oli vielä kokoja. :) Hinta kyseisillä Nimbuksilla oli alkuun 199e, alennuksessa 179e, mutta mies myi ne minulle 139e! Kallista, mutta niinkuin InterSportista sanottiin, että jos pihtaa kengissä niin menettää sen kropan hyvinvoinnista. Käyn myös joka aamu siis hölkällä/juoksulla, joten ostos oli minusta fiksu. Ja värikin ihan ok söpö, vai? ;)

Kenkä on kuullemma juurikin minulle sopiva, koska se on niin hyvin iskuvaimennettu ja mulla kun on ongelmia näiden polvien kanssa. Ja ei ole liikaa tuettu, sillä mun askel on semmonen ja nilkat ei taitu mihkään suuntaan. Ja neutraaliaskel. Kenkä kestää n. 700km, milloin se on kulunut, mutta se vaatii n. 200km että on kunnolla muotoutunut juoksijan jalkaan.

Oli niin kiva tietää kaikenmoista tietoa!:)

Onko teille muodostunut luottomerkkiä tai mallia juoksukengissä?

kuva: google
Laiskana tosiaan otin kuvan googlesta, tänään oon ollut niin väsynyt, etten jaksanut alkaa kuvia räpsimään, mutta no worries! Tulette varmasti näkemään ne vielä minun jalassa. :)

2 kommenttia:

  1. Hei mä oon menossa noin viikon päästä hakemaan samoja kenkiä, kun vanhojen parhaimmat päivät ovat jo ohi... Kävin testaamassa noita toisalla, mutta halusin vielä kokeilla yksiä toisia, mitä ei siellä ollut, mutta päädyin lopulta noihin, ja nyt sitten suuntaan hakemaan niitä! Huippukengät! :D Mulla on aina olleet kaikki juoksu- ja sisäpelikengät Asicsilta, vaikka muitakin on kokeiltu. Aina ne vaan on olleet parhaimmat. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootko?:D haha huippua! Mä eilen ja tänään jo testasin iha käytännössä noita, ei kyllä kaduta ostaminen yhtään. ;D Äitiki tosiaan suositteli mulle Asicsia niin aloin heti kattelemaan kyseistä merkkiä..:) Salikenkinä mulla toimii vallan hyvin Niket. :)

      Poista