maanantai 30. heinäkuuta 2012

Grilliherkkuja

Omnom, vatsaan upposi 90g karitsan ulkofilettä ja lisäksi kesäkurpitsaa, sieniä, paprikaa, kukkakaalia, tomaattia ja sipulia! Juomaksi oli pepsi maxia. Hirmunen juhla-ateria!

Oikeesti vaan vietettään mukavaa koti-iltaa ton mun miehen kanssa ja kotona grillaus parvekkeella uudella sähkögrillillä on vaan parempi vaihtoehto kun rafla, kun mä tyyliin pysty syömään melkein mitään raflassa.

Marinaadit tein lihaan ja sieniin sekä kesäkurpitsaan ite! (Muut söin ilman marinadia.) Oliiviöljyä, chiliä, valkosipulia, pippuria, "yrttisuolaa" ja välimeren yrtit toimi siis marinadissa ja voi piru vie oli HYVÄÄ!!

Kuvaa en jaksanut (vaiko malttanut? ;) ottaa, mutta sanonpahan vaan, ettei tämä painon pudotus ole niin kamalaa, vai?;) Grilliherkkuja lämpimällä parvekkeella viltillä istuen!

Niin moni asia on valinnoista kiinni. :) Ja lyön vetoa, että mun (ja mieheni grillaama!!) ruoka oli parempaa kun se perinteinen grillimakkara sinapilla ja ketsupilla tai vaikka joku raflan ruoka. Jos ette usko, tulkaa tänne ja mä olen grillimestari, jaetaan kulut!

Haluan huomauttaa, että harvoin syön näin suurta määrää kasviksia lihan seurana, mutten usko, että välillä vähän enemmän kasvisten mättäminen olisi huonosta, vai mitä ootte mieltä?

Onko teillä vinkkejä joihinkin hyviin ja terveellisiin grilliherkkuihin?:)

Ps. Oli aika huvittavan näkönen kun mun pihvin raakapaino oli 100g ja miehen 150g :D Äijäpihvi ja neitipihvi. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti