torstai 12. heinäkuuta 2012

Kiirettä pittää!

Oon tosiaankin onnellinen, että käyn joka aamu heittämässä aamuhölkän! Mulla on nyt ollut tämä viikko jotenkin niin täynnä ohjelmaa, että oon ehtinyt käydä vaan tiistaina spinnissä ja coressa. Tänään on kova yritys päästä edes shapeen!

Eilen mun tosiaan piti palauttaa se sykemittari, tai viedä huoltoon, mutta ei niin ei. Käytiin äitin ja veljen kanssa kattomassa veljelle paita, skraka ja sen kaverille häälahja ja sen jälkeen piti värjätä oma tyvi ja äitin hiukset. Ja töissä olin 11-13, mikä ei sinänsä ole pitkä aika, mutta viim 10 pitää alkaa laittautumaan töihin, niin aamulenkin jälkeen ei hirveästi salille kerkeä ainakaan rauhassa menemään! Eilen tosin mulla oli suunnitelmissa kahvakuula, mutta ihankun olisin sinne ehtinyt.

Tänään töitä tulee olemaan 13-16, jonka jälkeen yritän käväistä hakemassa ostamani Hopeanuoli DVD-boksin ja kaikki Weed DVDt! :D Sen jälkeen onkin aika kiitää sinne shapeen, jonka jälkeen pitää leikata tuo oman miehen tukka! Sykemittaria tuskin ehdin itse tänään palauttaa, niin laitoin sitten miehen asialle! Tai itse hän sitä ehdotti, joten osaa se joskus olla aika kultakimpale-tapaus, koska tuokin ehdotus laski mun stressailuja tästä päivästä!

Huomenna on vielä auki, miten olen töissä, mutta muuta suunnitelmia ei ole! Toivon aamuvuoroa, että ehtisin vaikka pumppailemaan perjantaina. ;)

Lauantaina voisin vetäistä zumban ja toningin, koska sitten nään kaveria ja menen hänen luoksi vielä yökylään! Tyttöjenilta, jes!:)

Sunnuntaina on luvassa zumbaa ja kahvakuulaa sekä tietysti töllään varmasti Weedejä, sillä en ole nähnyt kuin pari ekaa DVDtä!

Kyllähän sittenkin mun liikuntamäärä näyttää tälle viikolle aika hyvältä, jos noihin kaikkiin nyt ehdin. :) Vai mitä ootte mieltä?

Onko muuten teillä joskus vaikeuksia sijoittaa liikuntaa päiviinne? Aina ei todellakaan voi kiireen piikkiin pistää, mutta mun mielestä kiire ei ole silti aina tekosyy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti