torstai 9. elokuuta 2012

Treenatessa ketutus kuolee!

Huh tänään on ollut pitkä päivä! Tältäkö se arki oikeesti tuntukaan.. ? :D

5:45 soi aamulla kello ja olin jo 6:00 ulkona lenkkeilemässä tuolla armottoman kylmässä säässä. Mittari tosiaan näytti jotakin 10 astetta noin aikaisin. HYI! Mutta sainpahan laittaa hienon juoksutakin päälle! ;) (Ja nenäliinoja, koska nokka vuotaa mulla jo noin viileessä. :D)

Kello 9:00 olinkin jo reippaasti oppitunnilla! Päivä oli ihan mielettömän turhaa jauhantaa (niinkuin ekat päivät yleensä on) ja päästiin klo 14 sijaan jo klo 11 pois!

Siitä suuntasin kaupungille kaverini kanssa ja metsästettii mulle uudet mustat farkut, koska en sellaisia ennen tätäpäivää omistanut! (Sopivia siis..) Löysinkin vilasta ihanat piecesin korkeavyötäröisetfarkut (ja ihanan pienet: koko xs-s !), joiden alkuhinta oli 40e luokkaa, mutta Vilassa oli tänään -20% KAIKKI tuotteet!! <3 Siksi ostin myös topin ja käsikorun HUPS. No alle 50e meni, ei paha.. vai?! Ja kaksi tuntia abouttia sain ettiä mustia farkkuja.. eikös ne pitäisi olla ihan perusvaate joka kaupassa?

Kotiin mennessä meninkin sitten 20min päikkäreille, kun olin syönyt, koska väsytti niin pirusti! Heräsin ja yritin tehdä teille videopostausta, mutta eihän siitä mitään tullut! Olin kuin aivokuollut zombi! Onneksi piristyin ja zumba+toning kutsui klo 16.30 pitkän pähkäilyn jälkeen. Jotenkin mä pari tuntia siis koneella viihdyin heräillessä ja tehdessä astetta vajaampia videoita.. Mitenkä niin sohvaperuna? ;)

Eräs lemppari mitä motivaatiokuviin tulee! ;)


Portille lähtiessä huomasin kadottaneeni 20e. Voitte kuvitella mitkä ärräpäät siinä pääsi, kun kyseinen summa on tälläselle opiskelijalle aika iso.. Olin ihan raivona kun pääsin portille ja se huvittikin jo vähän Portin väkeä, mutta ei se mitään, sillä muakin huvitti mun raivoisuus! :D Yleensä kun oon lauhea niinkuin lammas. ;)

Onneksi Tuuli veti taas ihan mahtavan zumban ja vielä paremman toningin! Itse vedän toningin 2kg painoilla ja raskaampiin biiseihin käytin tänään 4kg painoja. Kyllä tuntui! Ja Tuuli on ihana tsemppaaja ja niin pirteä! Kaikki Tuulin zumbazembaloille siis hymyilemään ja hikoilemaan! :) Jopa munkin aito kiukunpuuska oli poissa, eikä se 20e menetys enään tuntunut maailmanlopulta! Piste i:n päälle oli vielä respan ihanat tytskyt, joille rupattelin hetken! On niin ihanaa puhuu joidenkin kanssa intopinkeenä ravinnosta ja treenaamisesta, jotka on yhtä intopinkeenä mukana keskustelussa!



Yritin ikuistaa  tänään mun hikinaamaa, mutta tosi huonosti näkyy hikipisarat vaikka niitä oli miljoonia, höh! 

Nyt kun on iltapalaakin sulateltu hetki, niin painun tekemään huomiset eväät valmiiksi ja eikun nukkumaan! Aamusta jos olisi 5:45 lenkillä eli 5.30 soi kello. WOHOO! Sitten ollaankin kunnolla rytmissä, vihdoin!

Mites alkoiko jollain muullakin tänään koulu? Ja auttaako teilläkin treeni ultimaattiketutukseen?:)

Pst. jos on postaustoiveita liittyen ihan mihinkä vaan (esim. minä, mielipiteeni, kuntoportti, arkeni..) niin rohkeesti vain ehdottelemaan! :)

2 kommenttia:

  1. mokkiis laita kuvaa uusista pöksyistä :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääpi laittaa. :) Jos tuo mun koulukaveri kuvais tänään asukuvat, kun laitoin heti farkut jalkaan! ;)

      Poista