torstai 23. elokuuta 2012

Reebok Easytone pökät!

Mun suunnitelmat HMn löllölökäreistä jäi menneisyyteen. Käväisin Halosen Sport-myymälässä ja löysin vihdoin jumppapökät mitkä miellyttää ja ovat oikeaa kokoa minulle! :)

Mukaan lähti siis reebokin easytonet ja hinta oli -50% eli 30e. Se on semmonen hinta minkä voin pökistä maksaa. :)

Rakkautta ilmassa!

Nää on ihanan paksua kangasta ja ihanan napakat jalassa! Mua ei kiinnosta mitä easytonet lupaa. Mua kiinnostaa miltä urheiluvaatteet tuntuu päällä (mm. jotkut reebokin easytonen paidat ovat super epämukavia, yäk!)

Tässä tää mun hauberi.. ;)

Ja tästä kuvasta yllätyin miten kivalta käsi näyttääkään!

Koko on XS. Harmi ettei XXS kokoja enään ollut. Ois ollut vielä ehkä paremmat. Noh näillä kuitenkin mennään! :)

Ja Tuuli tää seuraava kuva on omistettu sulle:

Huomatkaa ihanat taskut! :) <3

HAHAHAA :D Ja arvaa mitä Tuuli? Mun peppu näyttää näissä livenä VIELÄ paremmalta!

Tuuli tykkäsi pökistä, samoin minä. Mitä te muut ootte mieltä?

12 kommenttia:

  1. Mahtavat!:) Jäiks sinne yhtään ässiä tai ämmiä? Mä haluun kans!! :)

    VastaaPoista
  2. Tosi kivat housut on! :) Parasta (ja samalla myös aika petollista :D), kun nykyisin treenivaatteet on myös ulkonäöltään niin kivoja! Esimerkiksi kauppaan kehtaa ihan hyvin poiketa vaikka treenipöksyt jalassa :)

    Aika mahtis haba muuten, vau! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Ja jep, totta! Nuokinhan menee ihan jegginseistä kun on nuo taskut! :D Mutta tosi hyvä kyllä on, että viittii helposti mennä vaikka treeneistä kotia treenikamppeet päällä jos haluu kotisuihkuun. :)

      Ja kiitos paljon!! Se on ihme kaveri, posahtanut vaan tommoseks, mutta eipä se mua haittaa. ;)

      Poista
  3. Voi vitsi onpas kivat pökät!!! Määki haluun ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt Tuulin kanssa kisa kumpi eka ehtii ostaa ne viimeset Haloselta. ;)

      Poista
  4. Mä komppaan kyllä Annaa, siis treenivaatteet on niin makeita nykyään että voi kuljeskella missä vaan ne päällä! :)

    Ja vitsi miten hyvännäkönen hauis!!

    VastaaPoista
  5. Mullakin on nää!! :) Ollut jo pitkään... Vielä pitäis se paita hankkia :) peukut haugerille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä hyvät pökät. <3 Easytonen paitoihin en oo vielä ihastunu yhtään. :( Ja kiitos!:)

      Poista
    2. Ne paidat on kyllä aika piukeita, mutta on se ihan jees reenatessa :)

      Poista
    3. Hmm voipi olla!:) Ehkä semmosen vois ostaa jos tulis kanssa hyvään alennukseen. ;)

      Poista