sunnuntai 12. elokuuta 2012

Ihanin mies, raskas aamu, eiliset juhlat

Ompas paljon aiheita otsikossa! ;)

Yleensä olen aika hiljaa yksityiselämästäni täällä blogissa, mutta nyt on pakko kyllä kertoa, että tuo mies laittaa mut tosi usein niin onnelliseksi olemalla tsemppaava ja rehellinen!

Tänä aamustakin herra ei ottanut kuuleviin korviinsa, ettei mua huvita lenkkeillä. Hän myös aina muistuttaa miten hyvä fiilis tulee treenin jälkeen jos joskus mua laiskottaa. EIkö ookkin ihan mahtava tsemppari?! <3

Nyt on aamulenkki heitetty jo puolisentuntia sitten ja onneksi tuli tehtyä. :) Kärsin nääs vähän kalakrapulasta eiliseltä, eli söin liikaa kalaa äitini miesystävän juhlissa. Muttakun se oli niin hyvää..

Kalatarjonta! Arvatkaa kuka oli kuola naamalla laittamassa noita pöytään??
Onneksi uskon, että kalakrapula on ohimenevä, vaikka söin nyt hieman isomman määrän kun yleensä. Myös marjoja tuli vetästyä hieman enempi (tuoreita mansikoita, nom!<3) Mutta kahvipöydästä ja grillieherkuista pysyin kaukana, eikä niitä edes tehnyt mieli! Tuo kala (varsinkin kylmäsavulohi kaikissa muodoissa) on kyllä mun lempiherkku nykyään niin siihen tuli vähän "repsahdettua." Muistin myös eilen miltä siis tuntui pieni turvotus ja YÄH oli se aika hirvee!

Juhlalook.. ennen kalakrapulaa.. ;)
Ja edestä.. aika kivat nuo mun uudet pökät, eikö? <3
Asukuvat tosiaan näpättiin siskon kanssa aika kiireellä, koska oltiin STAFF eli henksukuntaa ja innokkaat ruokailijat oli jo matkalla syömään! Piti siis mennä kyyläilemään, riittääkö ruoka kokoajan!;)

Itsehän mutuen söin siis kalapöydästä kypsänä ja raakana kylmäsavulohta ja pari palaa maistoin sipulisilliä (ja totesin etten vieläkään tykkää sillistä.) Muuten teinkin lisukkeen eli salaatin itse. :)

Juhlissa tuli tutuilta kyllä paljon kyselyjä mun prokkiksesta ja osa oli tosi järkyttyneitäkin mun kutistumisesta. Onneksi osasin lohduttaa heitä sillä, että kyllä mä pian oon vähän isompi kun alkaa lihastenkasvatus ja painokin sitten nousee taas. Hah!

Olin kyllä tosi väsynyt jo klo 21 aikaan. Mitäs tyhmänä tein sen aamutreenin ja sitten piti olla henksukuntaa ja kyllähän sitä hommaa riitti.. Tänäänkin pitäisi mennä kaverin kanssa salin kautta kahvakuulatunnille, mutta katsoo nyt, katsoo nyt.. Mulle kun ei nuo kovat salitreenit oikein vielä passais tän VHH-ruokvalaion takia.
Mä kyllä niin nostan hattua jollekkin body fitness urheilijoille ja heidän kisadieeteillensä, jossa he syövät vähän hiilareita ja puskevat silti hurjia treenejä päivästä toiseen. Minä kaipaan helposti yhden lepopäivän rankan salitreenin jälkeen! :D Noh, ei kaikki oo niin terästä ja ei tarviikkaan olla. ;)

Nyt raahaudun suihkuun vihdoin, mutta tämä päivä menee lökäreissä. Onhan se kiva näyttää hienolta, mutta kyllä se rento ja rempsee sporttityyli on enempi mua. ;) Terkuin: haluaisin aina viilettää menemään jumppatamineissa.

Ihanaa ja rauhallista sunnuntaita kaikille! :) Mites teidän viikonloppu on mennyt? Ja onko tänään jotain suunnitelmia? :)

10 kommenttia:

  1. Katselin tota takkia kaupassa vihreenä, himottaa hirveesti ostaa! :D mulla on vaan laihdutusprojekti kesken enkä uskaltais, jos jää isoksi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä ostamaan sitten tavoitejakku, eli vähän snaftin ostat. ;) Mua harmitti, että 34 oli lopussa, niin piti tuo 36 ottaa. Toiv ei nyt jäis isoks!! Tosin hyvä vaan että on varaa selällä ja harteilla kasvaa! :D

      Poista
  2. joo minäki piän aina melkein reenihousuja. en vois missään nimessä pukeutuu mihinkään jakkupukuun päivästä toiseen. mieluummin meen töihinki kyllä rennoissa vaatteissa.. oho, enhä ookkaan töissä. no jos oisin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, hyvä etten siis oo ainut. Tosin monihan meistä on mukavuudenhaluinen, ei vain myönnä sitä! ;)

      Poista
  3. Heipsis hei, mun blogissa on sulle haaste sunnuntaipäivän ratoksi :) http://maijuntreeniblogi.blogspot.fi/2012/08/haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon haasteesta. :) Väsäilen sen tässä illanmittaan!

      Poista
  4. SIIS WOW, MITÄ SULLE ON TAPAHTUNUT!!! upeaa upeaa upeaa Mokkis, en oo käynyt täällä kuukauteen ja sä oot sillä välin muuttunut ihan hirveästi! Oot niin hoikka!!! ONNEA!!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon ihana!! <3 Olipa jotenkin söpön hämmentynyt kommentti, tsih. :) Ja ihana kuulla että kuukudessa on tullut vaan lisää kehitystä! Itse kun tuntuu ettei enään nää mitään muutosta.. :)

      Poista