lauantai 11. elokuuta 2012

Mieluisa ylläri Kuntoportin sivuilla!


Katsokaas kenen naama pällistelee Kuntoportin nettisivujen ajankohtaista-välilehdessä!

Olen todella otettu, kiitos! :)

Tänään kävin tekemässä nopean (mutta tehokkaan!) aamusalin 9 pintaan. Kauemminkin olisin voinut olla, mutta tänään on luvassa juhlat, joten pitää jättää aikaa laittautumiseen. ;) Hyvin on päivä alkanut, kun syväkyykyissäkin menin kerrankin oikeasi syvälle. Kaipasin jo varmistajaa, sillä tuntui, että olisi halunnut jäädä sinne sammakkoasentoon.. hahaa!

Aamusta aloittelin postausta liityen siihen, miten vaikeaa voi olla liikunnan aloittaminen ylipainoisena. Kerron oman tarinani ja vinkkejä. Postauksen pyrin julkaisemaan huomenna. :)

Ihanaa lauantaita kaikille! Toivotaan että tuo aurinko alkais porottamaan kunnolla kun se tuolta mukavasti kurkkii pilvien takaa! ;)

2 kommenttia:

  1. Hui kun näytät jotenkin kuihtuneelta tuossa -12 vuoden kuvassa :o Oletko varma ettet vie laihdutusbuumiasi liian pitkälle ja laihdu liikaa? Naamasi näyttää luisevalta, ja et mielestäni ole -11 vuonna ollut ylipainoinen.. Olen vain huolissani että viet laihdutamisen liian pitkälle, kokemuksella voin kertoa että siinä voi käydä niinkin! Älä ole liian ankara itsellesi ja hukkaa koko elämääsi laihduttamiseen, nauti elämästä äläkä mieti vain painoasi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Salama huijaa hieman kuvaa ja tosiaan mulla on hirmusen korkeet poskipäät niin monet sanookin ettäon nykyään posket lommolla:D Ja -11 olin kyllä ylipainoinen painoindeksin mukaan, tosin silloin oli myös lihasta alla. Eli olin aika rajamailla..:) Tuolloinkin tosin olin jo tehnyt kroppani eteen!

      Huolta ei kannata kantaa. :) En ole laihduttanut hetkeen enkä haluakkaan enään laihtua. Numerot eivät kiinnosta enään minua vaan peilikuva.:) Pian tulee kokoa lihaksista. ;) Mulla on myös PT messissä seuraamassa tilannetta.:)

      Mun blogi myös käsittelee tätä projektia ja siksi saa ehkä helposti kuvan, ettei mun elämä pyöri muun ympärillä. Mutta kyllä se pyörii. :)Blogini on siis vain hyvin pintaraapaisu elämääni.

      Ihanaa kyllä kun huolehditte! Se lämmittää mun sydäntä todella paljon. <3 Toivottavasti tämä kommentti sai kuitenkin huolesi murenemaan, sillä ne ovat turhia.:)

      Poista