torstai 27. syyskuuta 2012

Potkut Kuntoportilta

Otsikko ei kuvaa oikeaaelämää, huh! Mutta viimeyönä näin kyllä näin jälkeenpäin ajateltuna huvittavan unen, mutta uskokaa tai älkää, oli se yöllä unessa tosi ahdistava!

Juttuhan meni niin, että Kuntoportin työntekijät oli sitä mieltä että;
a. Mä vien aina kaiken tilan salilta.
b. Neuvon muita väärin jos he liikkeitä kysyvät.
c. Teen liikkeet ihan väärin ja olen rikkonut pari laitetta.
Aikamoisia syytöksiä siis ja ei siinä vielä kaikki! Olin rikkonut pari hassua laitetta siis (ja jopa lainannut kotiin?!) niin korvauksia mun piti maksaa 7000e. Myös mun sopimusta olisi haluttu muuttaa jatkossa aika kalliiksi.

Uni loppui siihen kun päivittelin tiskillä, että nyt pitää vaihtaakin kuntokeskusta, että minne mä muka meen.

Oli muuten aika hämmentnyt olo kun heräsi! :D Liekö vaikuttaa eilinen huono salitreeni tälläsillä moodeilla? Vaiko rahamorkkis kun eilen tuli ostettua kollarit ja pari toppia, jotka tilasin ihan Saksasta asti salitopeiksi? ;)

Oli miten oli, tälläistähän ei tosielämässä tule tapahtumaan (ainakaan toivottavasti!!:D)

Ootteko te nähneet joskus painajaisia omista kuntokeskuksistanne? :D

Oikein mukavaa torstaita kaikille! Koitetaan olla välittämättä tuosta synkästä kelistä!

10 kommenttia:

  1. Repesin kun ajattelin sinua paisuneena jokaisen laitteen koloon ja koko salin kokoiseksi. Viet kaiken tilan salilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah eikä!! :D Mäki sain kiinni mielikuvasta, aikamoinen! :D

      Poista
  2. Ehkä tää on nyt jotenkin yhteydessä tohon kun sun pitäis alkaa syömään pluskaloreita niin alitajuisesti pelkäät että tosiaan paisut ja salilla käynti jää ja löllööt vaan jossain sohvan nurkassa yms. Terv. eilen psykologian kirjoituksissa ollut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah voi muuten olla! Mutta mulla on kyllä tapana levittäytyä joskus salilla kun teen esim. alataljaa ja sitten vaikka kahvakuulalla kylkeä, niin ehkäpä pelkään alitajuntaisesti että oon muiden tiellä! Ja voi hitsi, psykologiaa ois kyllä NIIN kiva lukee. :) Menisin lukemaan yliopistoon ellei niin moni oppikirja (vai peräti kaikki?) olisi englanniksi..

      Poista
  3. "Rikkonu pari laitetta ja jopa lainannu kotiin"

    :DDD Miten mulle tuli mieleen kuva susta raahaamassa jotain jalkaprässiä pitkin Jykylän katuja? Sun unet on ihania. :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :--------D Eiih Nora. <3 Ois se aikamoinen näky kyllä. Ja kyl mun unet vielä kalpee sun unille! ..ehkä.

      Poista
  4. Vähä karua!! :D:D Oon kyllä salista, jumpista ja joskus jopa ohjaajista nähny unta, mutten onneks tollasta!
    Selviskö siinä unessa, että miten ihmeessä oot lainannu LAITTEITA salilta? Taljaan kahvat ja niistä narut ja auton vetokoukkuun kiinni ja kaahaamaan kotiin? Haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähä karua joo. :DD Ja ei selvinny! Paitsi kun palautin yhden laitteen (iteasiassa kyykkylaitteen ;) niin raahastin sitä mun kaverin kanssa takasin salille?! Mulla oli myös penkki kotona.. :D Et ei ollu vissii habasta kiinni siinä unessa kun melko kevyeen niitä kantelin! Mutta unissa kaikki on mahdollista.. :D

      Poista
    2. Ja olin ihan raahannu ne kotiin kun asuin unessa portin vieressä. :D Tosin eipä sitä matkaa nytkään ole kuin muutama hassu kortteli. ;)

      Poista