keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Paras salitreeni IKINÄ!

Kenelle on lähitulevaisuudessa tuttu tunne kun salin jälkeen paikat tärrää ja hymy pysyy pepussa aika kiitettävän kauan, vaikka joka paikka on puutunut?

Mulle tuli eilen sellainen olo Spin Revolutionin jälkeen, missä muuten poltin liki 400kcal 55minuutissa ja maksimisykkeillä käytiin, mutta tänään olo oli vielä mahtavempi, kun painot nousivat salilla ja siltivain jaksoi ja jaksoi! Ties kuinka kauan olisin treenannut, ellei olisi tullut ruoka-aika vastaan. Lisää näitä! Kaloreita paloi 300 niinkuin viime salitreenissä, mutta tämä oli selkeästi tehokkaampi ja painot vain nousivat!

Salin jälkeen shoppailin vielä 3h. Paita, neule, pipo ja kaulahuivi sekä vähän luomuruisleipää on aika hyvä saalis! Huomenna on lepo ja shopping jatkuu.. ;) Sali ja shoppaus on kyllä niin parasta lääkettä mulle!

Oon kyllä onnellinen, että oon löytänyt liikunan ja terveellisen ruokavalion. Ne yhdistettynä saa mun kropan voimaan fyysisesti niin hyvin ja vahvasti, että vaikka henkisesti olisi joskus raskasta, hyvä fyysinenkunto auttaa pysymään tasapainossa ja vahvana!

Loppuun vielä kuvaa musta ja ihmemies Vesa Herrosesta, joka siis oli mun PT! Vai mitä mieltä ootte? Enkö ookki saanu Veskun avulla aika uskomattomia tuloksia? ;)

"ROOSA! Otetaan yhteiskuva nyt!" Miten se aina haluu ottaa nuo kuvat kun mä oon naama punasena? :D

Blogihiljaisuus saattaa hyvinkin jatkua, mutta oli pakko tulla jakamaan nämä salifiilarit!! Ja iso kiitos kaikille teille ihanaisille, jotka kommentoitte edelliseen postaukseen! Tekin ootte semmonen voimavara että! <3 (Unohtamatta mun ihanaa perhettä ja ystäviä!!)

Pst, kooste mun projekti numero 1. on tulossa lähiaikoina. :)

14 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Tish, on se ihan kiva kaveri varsinki tolleen treenin jälkeen pumpattuna. :) Kyllä säkin vielä samanlaisen saat!!

      Poista
  2. Voi vitsi, tuo fiilis onnistuneen treenin jälkeen on kyllä aina niin hyvä :) Siitä saa ihmeesti motivaatiota jatkoonkin ja lisää itseluottamusta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No indeed!! Ja vielä kun VesQ sano et näkee jo nyt et kehitystä on tullut! Jeeee!:)

      Poista
  3. sua ei auta ku ihailla...onko sulla vinkkejä siihen miten saa ittensä piettyä irti herkuista?itelle tulee aina vaan hetken mielijohteesta syötyä ja jälkeenpäin kaduttaa..sitä ei yhtään ajattele ku pistelee herkkuja naamaansa ja ajattelee et laihutan sit huomenna,oon iha hyvä tälläsenä.mutta ku en ole. miten tsemppaat ittees niissä hetkissä ku ns.tottumuksesta herkuttelee?oot upee nainen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Julkaisin muuten vaan tän kommentin, kun toinen tosiaan oli aika samanlainen! :D <3

      Ja tuo herkkujensyönti oli se munkin kompastuskivi terveellisessä syömisessä kauan. Tai pahin jälkeen mm. huonojen hiilreiden ja piilosokerin syönnin. Nykyäänhän mulla ei edes ole makeanhimoa, vaan ennemmin napostelunhimo mm. pähkinöitä kohtaan, mutta nekin menee tosi nopeesti ohi ja jos semmonen iskee yleensä lähden jonnekkin muualle (jos ei ole kauhean myöhä.)

      Yleensä himot ja mieliteot kuitenkin iskee iltaisin.Niitä vältän mm. säännöllisellä ateriarytmillä. Syön joka päivä (ihan sama missä olen) väh. 3h välein ja joka aterialla protkua, että pysyy nälkä poissa. Mulla on myös kotona jääkaapinovessa tsemppaavia tekseejä ja kuvia. Paras on ehkä teksti, missä lukee "You are making progress. Don't give up now." Myös kun makeanhimot iskee niin pysähdyn oikeasti miettimään, onko se mässäys senarvoista. Se paha olo ja pöhötys.

      Alkuun, vaikka vinkkejä olisi kuinka paljon, on se vaikeaa. Sokeriin kun voi olla yhtä koukussa kun tupakkaan! Mutta pitää vain päättää ja taistella iteään vastaan. Alkuun se turhauttaa ja suutututtaa, mutta pian huomaat kuinka palkitsevaa se on kun mm. makeanhimvähenee ja pöhötys lähtee!
      Mulla muuten lähti selluliitti aika kivaa vauhtia pois ku jätin herkut ja höttöhiilarit! Siinä jos missä oli mulle itselleni suuri motivaationlähde!;)

      Niin ja tukihenkilö ois hyvä olla! Joku läheinen, joka osaa sanoa "ankarastikkin" ja on valmis siihen, että suutut hetkeksi ja jälkeenpäin muista aina kiittää. :)

      Toivottavasti sait jotain hyviä vinkkejä! Ja jos oikeestä mä pystyin muuttamaan elämäntapojani, pystyt sinäkin! Nimimerkillä. sokerikoukussa n. 10 vuotta! Tsemiä sinne paljon, u can do it!

      Poista
    2. vau, kiitos vastauksesta!mulla lähinnä ongelmana se tapa. sitä vaan syö vanhasta tottumuksesta eikä niinkään sen maun takia.onneksi ite en oo vielä missään hälyyttävässä kunnossa, mutta muutama ylimääränen kilo jotka ois kiva saaha karistettua. sun tuloksia kun kattoo nii johan siinä on jo hyvä motivaationlähde! osaatko muuten sanoa siitä, että onko esin kaurapuuro hillolla ja luonnonjogurtilla ihan surkee aamupala? kiitos blogistasi:)

      Poista
    3. Ole hyvä. :) Ja joo.. tapahan siitä helposti tulee, aivan kuten tupakoitsijoillakin se kääntyy vain tavaksi ja siitä on niiin vaikea päästä eroon. :/ Mutta mahdotonta se ei todellakaan ole!

      Ja tuosta aamupalasta sen verran, että koitas lisätä proteiinia siihen. :)Jos vaikka jättäisit jugurtin pois ja tilalle raejuustoa? (koita keson raejuustoa kaurapuurossa, sairaan hyvää!) Hillon tilalle kannattaa laittaa marjoja ja itse laitan vielä mehukeittoa (sokeroimaton) niin tulee paras puuro! Ja kannattaa katsoa, että puurossasi on käytettyä täysjyvähiutaleita. :)

      Poista
  4. Aaaa, toi haba! <3 Ihailen! :D

    VastaaPoista
  5. Kiitos ihanasta blogista! :) Minulla on tarkoituksena myös muokata omaa kroppaani hieman lihaksikkaampaan suuntaan, ja projektilla hyvä alku. Kymmenen minuutin kävelymatkan päässä on pohjoismaiden suurin kuntokeskus (iksu.se) joten lähtökohdat tälle pitkään haaveissa olleelle muutokselle ovat oikein mainiot.. Treeniblogit nostavat kyllä kummasti motivaatiota! Jäin lukijaksesi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, on kyllä mainiot lähtökohdat sulla! :) Onnea tosi paljon projektiin ja haaveen toteuttamiseen!!:) Tervetuloa lukijaksi. :)

      Poista
  6. Hyvää työtä on tehnyt PT. Mutta suurimman osan siitä sinä! ;) Upea olet! <3

    VastaaPoista