maanantai 24. syyskuuta 2012

Eilinen kosketus valkoiseen sokeriin: ei enään uudelleen, kiitos!

Syökääpä terveellisesti ja puhtaastiyli  4kk ja sen jälkeen repästää kunnolla: syökää täysjyväkanahamppari, 90g giant prodepatukka sekä juokaa Coffarin mochaccino. Miten luulette että kroppa reagoi? Joo, mä ajattelin että nyt alkaa toimimaan ja rysäyttää liikkeelle kaiken mutta NA-AA! Ei tosiaankaan. Mun maha on heittänyt ihan jumiin, kiva.

Luulin että tänään olisi turvotus laskenut, mutta väärässä olin. Mulla on super tukala olo ja ruoka ei oo maittanut. Silti sitä oon syönyt, luonnollisesti.

Huomenna ajattelin vetästä ennen koulua salitreenin ja koulun jälkeen on spinni revolution. Pakkohan tässä jotain on tehdä! Tosin äsken oli pakko juoda kuppi kahvia, kun se yleensä rysäyttää mahan toimimaan. Toivotaan parasta!

Liekö oli valkoinen sokeri vai liika proteiininsaanti syynä tähän oloon? Mulla on tosiaan on ollut myös todella stressaavaa vähän päälle viikko ja eilen asioita selvisi, joten saattaa sekin vaikuttaa. Ja viimeöiset alle 6h yöunet.

Noh varmasti olo tästä paranee. Nyt vaan vettä paljon (sitä kroppa huutaa kivasti kokoajan..) ja siitä oon varma, että seuraavan viikon sunnuntaina osaan syödä fiksummin, vaikka onkin täysin vapaat kädet yhdellä aterialla. Alkuun meinasin että tulen syömään kanaa ja halloumia, mutta nyt olen vakaasti päätymässä kanasalaattiin ja jälkkäriksi pähkinöitä ja ehkäpä latte. Eli fiksummin menisi sitten.

Mutta miten teillä on mennyt?! Mulla on hirmu ikävä bloggaamista ja teitä, mutta oon nykyään niin väsynyt elämäntilanteen takia, ettei mulla ole oikein voimia keskittyä blogiin.. Treeneihin on, sillä ne pitää tämän neidin kasassa.

Viettäkää ihana viikko! <3 En tiedä millon palailen kera uuden tekstin, mutta ideoita ainakin on tulevaan! ;)

Palaillaan taas ja haleja teille kaikille ihanille. Ootte ihanan ymmärtäväisiä ja se saa muhun superisti lisävirtaa! <3


Pst, kannattaa muuten kenkähullujen osallistua aika kivaan kenkäarvontaan täällä! Vielä kerkeää!

12 kommenttia:

  1. Harmi juttu, tuo masu! Turvotus on kyllä myls ihan karmeeta, mä kärsin siitä ennen lähes jatkuvasti, mutta nyt olen löytänyt juttuja joita olen ruokavaliosta karsinut ja se on helpottanut :)

    Mulla on näin laktoosittomaa ruokavalion noudattajana hyvä, tosin hiemna kivulias, keino jos oikeasti tuntuu, että mikään ei auta ja on pakko päästä kestoturvotuksesta eroon :-D en mä sitä kyllä käytä sen kivuliaisuuden takia kuin äärimmäisissä hätätapauksissa :D hmmh.. olikohan tääki taas pakko jakaa julkisesti? :D

    Tsemppiä sulle! Palaile rauhassa sitten kun jaksat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on joo. :( Ja mä koitan kovasti miettiä mistähän tää sit veti loppujenlopuks jumiin.. voi olla kyllä tietynlainen stressin osapurkautuminen?

      Ja haha kuule kyllä mäkin käytän vahvaa kahvia hätätapauksissa, vaikkei se ehkä ihan mieluisin tapa olekkaan. ;)

      Kiitos paljon tsemeistä!:) <3

      Poista
    2. Mikä se keino on? :)

      Poista
  2. Yllättävää että vatsa jumin heitti, luulisi että just päinvastoin käy!! Mut kyl se olo pian ohi menee kun palaa tuttuihin rutiineihin ihan varmasti :o)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä.. yllätyin kyllä kovin. Toissa viikon mässypäivänä kun vatsa just hurahti kunnolla käyntiin!! Mutta kyllä tämä tästä ja virheistä oppii!;)

      Poista
  3. Miun tekis mieli pitää joskus kunnon cheat-päivä, mut pelkään just tuota reaktiota et se vetää kropan täysin jumiin. Pari kertaa kuussa pidän sellaset päivät, että syön reilusti plussalle (ja hieman normaalia enemmän hiilareita), mutta pyrin tekemään senkin nykyiseen ruokavaliooni kuuluvilla asioilla. Tuo systeemi on toiminut itelläni hyvin; aineenvaihdunta saa boostia, mutta koska kroppa saa sellaista ruokaa mihin se on tottunut, niin totaalijumeja ei tule. En voi tietenkään sanoa et tää sama systeemi toimis kaikilla muillakin, mutta omalla kohdallani oon havainnut tuon hyväksi.

    Ihanaa viikkoa siullekin, ja haleja takaisin! <3 Tsemppiä treeniin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo, ihmettelen kyllä paljon, sillä toissa cheat-päivänä reaktio oli päinvastainen! Vaikka ihan yhtälailla sisälsi hiilaria. Tosin ei ihan kunnon sokeria mitä esim prodepatukka ja jälkkärijuoma sisälsi. Nekin kyllä niin vähän että liekö johtuu siitä? Vai liikaa protskua? Liikaa stressiä? U never know.. No onneksi virheistä oppii ja seuraavan sunnuntain cheat-ateria menee tutummissa raaka-aineissa, vaikka lupaan kaloreilla paukutella ehkäpä.. ;) Noh virheistä oppii ja niinkun sanoit kaikille on se paras tapa, munkin pitää löytää nyt itelleni se oma. :)

      Ja kiitos paljon Anna! <3 Sinnekkin treenitsemit! ;)

      Poista
  4. Voih mikä olo sulle on tullut. :( No eiköhän se huomiseen mennessä helpota!
    Olet ihana! :) Ja kivaa viikkoa sulle kans!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä!:( Nyt onneks on maha antamassa anteeksi. ;) Ja sinäkin oot ihana, kivaa viikkoa sinnekkin!:)

      Poista
  5. Itsellä teki ihan saman homman! :/ Kävin sitten lääkärillä, joka käski ottaa vi-siblin kuitua, joka auttoi heti! En tiedä onko turha vinkki mutta kannattaa kokeilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon vinkistä! Pitää ostaa kaappiin jos joskus menee iin pahaksi! Nyt meni ohi varmaan liikunnan ja runsaan vedenjuonnin jälkeen. :) (ja tujun maitokahvin. ;)

      Poista
    2. Ja pahoittelut kirjotusvirheistä, niitä tulee kun kirjoittaa äitin superminiläppärillä!:D Ei tälläsillä voi osata kirjoittaa oikein. :p

      Poista