sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Onnellinen voittaja!

Pahoittelut etten eilen enään palaillut postauksen merkeissä, vaikka niin lupailin! Oli muuta menoa. Anyways palaillaan nyt! Eli paljastelinkin että jotain on voitettu ja nyt sen paljastan: Voitin Lootuskauppa.fi:n facebookin sivuilta riisiproteiinijauhetta maussa vanilija! Ja ei mikään pikkumäärä vaan kilon tönikkä mua odotti postissa!

Tyytyväinen voittaja. ;)


Ravintoarvot on mielestäni kyllä hyvät kyseisessä jauheessa:

100grammassa on:

350kcal
76 g proteiinia
19 g hiilareita
- josta sokeria 0g
5 g rasvaa
- josta tyydyttyneitä 0 g
5 g kuitua
Kalsiumia 300mg
Rautaa 15mg
Natriumia 250 mg

Miltäs tuo teidän korvaan kuullostaa?:) Tuotteeseen voi tutustua enempi tästä. On muuten aika hintavaa kun hinnan kävin kattomassa. Kyllä siinä suu loksahti auki! Ihana oli kyllä voittaa jotain näin hyödyllistä! Vielä en ole tuotetta ottanut käyttöön, mutta voitte olla varmoja, että jossainvaiheessa saatte mun kokemuksia kyseisestä jauheesta.

Tänään mä ajattelin mennä kokeilemaan pumppia pienillä painoilla! Olo on kuitenkin jo hyvä. :) Tänään on myös viikon cheatmeal ja mennään vanhojen luokkalaisten kanssa Rossoon, mutten aio  räjäytellä tänään kaloreita niin kovin, kun on ollut lepoa paljon.. Painin nyt valinnanvaikeudessa: Rossosta kanaa ja vuohenjuustoa vaiko kevyt kanasalaatti? Aaapuuva! Jälkkäriksi en osta mitään. Ensiviikolla sitten taas! Onneksi nää sunnuntait tulee aina niiiin nopeesti, että pianhan sitä saa jo jotain supernannulia! ;)

Samalla kun äsken nappasin prodejauheesta kuvan otin lökäreistäkin. On nää vaan niiin ihanat!

Stadium, poikienosasto, 24,90 € ;)

Täydelliset lökärit on siis löydetty! Löysät ja lämpimät kun mitkä! I like ja voin suositella lämpimästi! <3

Nyt ihanaa sunnuntaita kaikille! Mites teidän viikonloppu on mennyt?





6 kommenttia:

  1. oijoi :) ihanat pöksyt. nyt mun on annettava sulle risu vaikka ongelma varmaan onki vaan mulla tähän asiaan: tää blogi tausta sattuu päähän. en tiiä miks mut oon huomannut sen monesti. hihhi, taitaa omalla blogilla olla melkein samanlainen tausta mutten siellä niin kamalasti vieraile, hhehhe :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Ja kiitos risusta! Mä olen huomannut saman ja syyslomalla kun mun taitava kaveri tulee tänne niin ulkoasu tulee muuttumaan, bannerista lähtien!;) Eli asiaan on tulossa muutos!! :) Mutta mua on häirinnyt tää ulkoasu varmaan jo kuukauden, oon vaan niin uusavuton etten ite osaa tehdä asialle mitään!:( :D

      Poista
  2. Niin hienot nuo pökät! Mä oon melkein aina nykyään ostanu mun verkkarit (siis tollaset mallit) miesten osastolta. Ehdottomasti makeempi ja rennompi malli kun naisten!

    Onnea proteiinijauhepöntön voitosta! :) Ja sisältökin vaikuttaa todella hyvältä ja ravintorikkaalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikö ookki! Niimpä! Naisille tuntuu että aina silti pitäis muka jotain muotoja näkyä, esim pepun kohdalta tiukkaa. Löllöhousut on parhauttua!:)

      Ja kiitos paljon! Aikamoinen tuuri kyllä kohdistu tähän neitiin tälläkertaa. :)

      Poista
  3. Onnea voittajalle! :) Meillä on kotikotona äidillä tuota protskua, ja tykkään kyllä siitäkin kovasti.

    Ei vitsit noi housut, oisin ite just samanlaisten tarpeessa kun nykyiset kotihousuni alkavat olla jo aikansa eläneet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva kuulla positiivisia kokemuksia tosta jauheesta!:)

      Ja nyt vaan stadiumiin hankkimaan omat! ;) Noita oli mustinakin ja nää on oikeesti niin lämpimät! <3 Just täydelliset syys- ja talvikaudelle!

      Poista