torstai 13. syyskuuta 2012

Aamutreenin muutos kummastuttaa..

ainakin mun koiraa jossei muuta! Se katto omasta kolostaan kun tämä neiti aloitti puhisemien ja puhkumisen klo 6 aamulla ja teki jotain ihme liikkeitä.

Aamuaerobinen vaihtui siis aamulihaskuntoon tällä neidillä! Käy mulle; saan nukkua vartin pidempään ja ei tarvitse lähtee tonne kylmään ulkoilmaan!;) Tosin aamulenkistä oli ehtinyt tulla jo niin hurja rutiini, että kyllä vähän kroppa ihmettelee tässä nyt, että mikset sä käyttänyt mua juoksemassa ennen aamupalaa?! Vaan jotain tyhmää lihaskuntoa? Onneksi maanantaisin on aamulenkkipäivä. :)

löydänköhän jonkun yhtä söpön kahvakuulan? ;)
Koko yön pää teki töitä uuden projektin eteen. On se hurja, miten aivot valmistaa yönaikana kropan aina uuteen "aikakauteen!" Ainakin päättelisin näin, sillä mun yöunet olivat aika lihaskunto- ja kahvakuulapainotteisia! Tänään muuten menen ostamaan 10kg kahvakuulan, jee! :) Tietääkö kukaan, mistä saisi Jyväskylästä halvimmalla?

Aamutreenin jälkeen oli muuten kylkilihakset innoissaan kun tyhjällä mahalla niitä vähän pumppaili. Meinasin jopa näppästä kuvan, olin sen verta yllättynyt! Oijoijoi taitaa olla mun kyljet aika kunnossa Jouluksi ;) (tosin mun kylkilihaksiin olen ollut jo aika kauan tyytyväinen, ne kaverit on melko vahvat ja jo hieman erottuvat aamuisin!)

Tänään ja huomenna onkin luvassa vain aamujumppa ja muuten ei mitään liikuntasuorituksia. Siis oikeesti? Mitenhä mä selviän, kun tuntuu että asun nykyää Kuntoportilla, haha! Noh jaksaapa sitten lauantaina vetää super tappo treenin ja näyttää maailmalle mistä kana pissii!! Nyt saa kyllä antaa vinkkejä, mitä te teette vapaa-ajalla jos ette treenaa?

Ihanaa torstaitaita kaikille!:)

6 kommenttia:

  1. Jo pienikin muutos tekee gutaa kropalle ja mielelle! :) Ne saavat jotenkin ihan uusia ärsykkeitä, ja ainakin itse uskon että kehittyminenkin on silloin nopeampaa.

    Hei paljonko siulla on nyt yhteensä aerobista viikossa tossa uudessa ohjelmassa? Siis niinkun "kellollisesti tunneissa" laskettuna? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tekee kyllä, varsinkin mielelle! Nuo aamutreenit on aika rankat, mut oon ihan innoissani! ;D

      Ja nyt on vain aerobista tosi vähän. Vain n. 1,5-2h viikossa! Lihaskuntoa sen sijaan on se 4-5h viikossa!

      Poista
  2. Mitä teen jos en treena? Ööö..ööööö..öööö.. läksyt, päivitän blogin, sitten hmmh ;D Sama ongelma on aina jos pitää lepopäivän tai kun on kipeänä. Mitä ihmettä sitä tekisi? :D Kun pitää sen yhden arkilepopäivän niin sille kasaantuu kaikki asioiden hoito :D

    Pääsisinpä mäkin useammin aamutreenailmenaa, mutta kun en kotona kerta kaikkisesti saa mitään aikaiseksi ja salille ei normiarkena kunnolla ehdi :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo, mutta ei oo läksyjä ja blogi on päivitetty. Tosin kai päivitän sen jo toisenkin kerran. Ja huomennakin on lepopäivä! Aaarh! Onneks on illasta töitä!

      Ja mä treenaan ihan kotona oman kehon painolla ja kahvakuulalla. :) Ei mee kun 10-15min. ;)

      Poista
  3. Leffat on ainakin omia vapaa-ajan vietteitä, silloinkun ei treenata ja nyt ainakin oma blogi pitää ajatukset suurinpiirtein selvinä. :)
    Mahtavaa prokkista käyt läpi! Jään kyllä seuraamaan :)

    xxo,
    Janina
    http://climbofmylife.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tosi huono kattoo leffoja! hmh. :D Pitänee varmaan käydä moikkaamassa miestä baarissa ja juomassa vettä. :D
      Ja kiitos paljo, tervetuloa seurailemaan!:)

      Poista