sunnuntai 27. toukokuuta 2012

ta, ta, tacatà

Otsikosta vihiä mun nykyseen lempibiisiin aamulla. Joko joku jo arvas mikähän biisi on kyseessä?;)

Kuulumisia tosiaan ajattelin kirjoitella, kun olen pysynyt aika vaiti. Tosin mitään kaamean erikoista ei ole tapahtunut. Aamulenkit maittaa (ja pitenee!) ja ruokavalio tuntuu päiväpäivältä enemmän ja enemmän omalta. :) Eniten tämä aamupala on rakkaus, koska munakkaat on vaan niin parhaita, kun laittaa päälle minitomaatteja!

Pari asiaa on, mitkä ovat ehkä mainitsemisen arvoisia. Mm. eräänä kiukkuliisa-päivänä, jolloin haistatin monesti tälle projektille vitsiläiset (en silti repsahtanut, vaan ravosin vain.. :D) sain kuulla mm äitilä kun tepastelin bikineissä että "ootsä kyllä laihtunu selvästi!" Väitti myös, että mulla ei ois enää mahaa. Siinä tais tulla pieni valkonen valhe, mutta enköhän mä anna sen anteeksi. ;) Myöskin pikkusiskon kaveri kun oli kuullu mun tästä projektista sano vain "Kun mä näin Roosan yläkaupunginyössä, niin se oli pienentyny kauheesti! Sehän on jo ihan laiha." Kyllä, kuulitte oikein. Mua on sanottu laihaksi jälkeen sitten.. ei koskaan? Hoikkaa on tullut, mutta LAIHA on aika hurja käsite. Se sai mut kyllä melkein itkemään. Oikeesti. Onneksi tämmöset "pikkuseikat" saa motivaatiota jatkamaan ja se ärrimörri-päivä oli lopulta aika kivaisa!:)

Kävin myö paripäivää sitten Tuulin zumbassa ja toningissa ystäväni Minkun kanssa! Tuulin zumbaa suosittelen kaikille ja toningiin rohkeasti mukaan nekin, jotka haluaa tehokkaan treenin, koska voin kertoa.. Varsinkin kun menin väittämään Tuulille kesken jalkabiisin, että Veskun treenit on rankempia. Tuuli itse kysyi sitä ja sanoin että joo on, niin neiti käski mennä mun alemmas ja alemmas. Niimpäniin, kiitos siitä Tuuli! ;) Jalkoja en saanut kipeeksi, mut Minna sai, joka tekikin tunnin parhaat syväkyykyt!

Eilen käväisin kirpparilla ja tein mahti löydön! 5e Craftin sisäpyöräilyhousut, jotka oli ilmeisesti aika vähän käytetyt! Wohoo!! Vielä isompi wohoo on se, että ne oli kokoa S! Aika napakat, mutta koko S sai multa hymyn aika korviin ja pyllyyn samaan aikaan, eli onnelliseen virneeseen. :) Tottakai, urheiluhousut joustaa aina hyvin, mutta S on S, eihän siitä mihinkään pääse, vai? ;)

Siinä siis vähän kuulumisia! Tänään ois luvassa aurinkoa ja meen joko pyöräilemään tai sitten zumbailemaan+kahvakuula+syvävenyttelyt! Ensviikko tulee olemaan kiireinen, kun koulussa pitäis tehdä vaikka ja mitä, sekä n. viikon päästä onkin muutto ihan keskustaan! Sitten on pari korttelia portille, joten hyvästi tekosyyt!

Ihanan aurinkoista Helluntaita kaikille!:)

2 kommenttia:

  1. Sullahan kuulostaa menevän hyvin! Aivan ihanaa! (: Kyllä sä onnistut! Tuollaiset pienet sanat ilahduttavat yllättävän paljon, antavat varmasti paljon lisämotivaatiota jatkoonkin. (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep yllättävän hyvin menee!:) kyllä mä teen sen tälläkertaa onnistuneesti! Mun itsevarmuuskin on kasvanu niin paljon, etten melkien nää enää edes epävarmuutta, etten onnistu. ;) Ja ne ilahduttaa kyllä, aina yhtä parasta kuulla. <3

      Poista