keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Ekan päivän fiilikset ruokavaliosta

Fiilarit on oikeestaan aika hyvä, vaikka nälkää ehdin nähdä paristi ja panikoida, että no, täyttääkö se ruoka. Vaikka tottakai tiedän, että kun ei paljoa hiilaria ole, ei se kylläisyyden tunne tule niin nopeasti. Kyllä se silti laittoi pelottamaan, että jos joutuu nälässä elämään HETI kun vasta on syönyt ! :D Ruoka kuitenki täytti kun sallin sille pari minuuttia, ei hätää siis!

Tää päivä on kyllä mennyt ihan nappiin, lukuunottamatta aamuhikeä, joka jäi hankkimatta tän ihme yskäräkä-taudin vuoksi. Jo eilinen juoksumatolla kävelly matalilla sykkeillä sai lämmön nousemaan kehossa, joten jätin lenkin suosiolla väliin (kun se lauantai vaan lähenee kiitovauhtia!!)

Yksi lemppari motivaatioteksti kera kuvan!:)
Sen huomasin, että ruokavalion sisältöä haastavammaksi tulee rytmi. 2.5-3 tunnin välein syöminen ja max. 4 tunnin välein on paha paha, varsinkin kun oppituntejakin saattaa olla putkeen melkein 3h! Tänää kyllä ilmoitin kylmän viileästi opettajalle, että mulla on nyt aika tarkka ruokavalio, että ruokaa pitäisi saada nyt. :D Opettaja naurahti ja päästi mut käytävään! Porras kysyä samaa muilta opettajilta siis laski. Ja jos joku sanoo, että ethän sä voi lähteä syömään, niin se on hänen ongelmansa. Mä en kuitenkaan ole töissä ja 5minuuttia käytävällä ei tee vahinkoa mun oppimiselle. Päinvastoin, nälässä ei opi!

Mitä lähimmäisilleni oon kerenny höpöttää tätä intopinkeenä ja itsevarmana, niin jokainen pitää mua pähkähulluna! Onneksi mulla on tuo oma rakas miesystävä, joka tukee mua hienosti! :) Sille sanoinkin, että jos se ei tukisi ja ymmärtäisi, olisi suhde kriisissä. Ymmärrättekö nyt, kuinka paljon tämä mulle merkitsee?

Huomenna mennään varmaan taas pelkällä ruoavaliolla, kun ei tää nuha/yskä ota loppuakseen. Peukut pystyyn että perjantaina peppu nousee sängystä hikijumpalle kello 6.15 aamulla! ;)

Nyt oikein hyvät yöt kaikille, tämä nainen ainakin painuu pehkuihinsa, kun sai iltsikan vatsaansa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti