perjantai 4. toukokuuta 2012

Suunnitelmien muutos..

Mikä siinä on, että aina kun teen treenisuunnitelman pärähdän kipeeks? Tänä aamuna ei ääntä lähtenyt ja päänsärky oli sietämätön, kurkkukivusta puhumattakaan. Nyt jää kyllä treeni ja koulukin välistä..

Tajusin, että tänään on mun nimpparit ja sen kunniaksi vähän herkuttelen. :) Cookie Dough on niin herkkujäätelöä. Super kallista, mutta hyvää! Kerran olen sitä syönyt n. 6kk sitten ja nyt taas annan itselleni luvan. :) Itse odottelen sängyssä kun mies sitä hakee, ei mikään turha äijä! :)

Toivotaan, että tää olis jo huomenna ohi, että ylihuomenna pääsee treenailemaan!

4 kommenttia:

  1. Hyvä että lepäilet, sairaana ei saakaan liikkua! Toivottavasti paranet pian :)

    Oon kerran maistanu sitä Cookie Dough jätskiä, ja musta ne keksikökkäreet oli vähän ällöjä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei saakkaan, joka onkin tosi masentavaa, kun nyt mun teineyden loppukiri meni plörinäks! Tänä aamunakin olo oli vain pahentumaan päin.. jes. :(

      Ja oho, mielipiteensä kullakin! Mä koitan aina poimia niitä sieltä iha intona. Tosin eilen ei se oikein maistunu.. onneks varalle oli suklaata. ;)

      Poista