perjantai 18. toukokuuta 2012

Jäätelöä ja vehnäpatonkia

Otsikko antaa ehkä hieman väärän kuvan, sillä en tosiaan ole noita nyt syönyt ja nuo ei ole edes mitään lemppareita, mutta pirulaiset tunki mun uniin. Onhan mun unessa nähty myös ihanainen maitolasi, minkä oon tyhjentäny.
Unissa ne on aina vahinkoja ja sitten tajuan sen aina jälkikäteen, kun olen siis jo syönyt ja sen jälkeen herään, hyi kamala!

Alkuun en näitä unia nähnyt, mutta ehkä koin sisäisen järkytyksen, kun pakastevihannes-sekotuksessa oli lisättyä sokeria. Aivan. Mutta miksi? Tottahantokkiinsa se varmasti makua tuo, mutta miksi tota hemmetin sokeria pitää kaikkialle tunkea? Ja sitten ihmetellään kun suomalaiset on sokerikoukussa?? No ei tuo ihme ole, kun sitä koitetaan musta aika salakavalasti meille syöttää!! Itsehän huomasin asian vasta tehdessä, laitoin sitten valmiit vihannekset kastikkeineen (kyllä, se sisälti jotakin kastiketta, missä se sokeri varmaan siten oli) pakasterasiaan ja otin sitten jääkaapista tuoreita vihanneksia ja tein niistä vihannslisäni ruokaan.

Mutta saa olla nykyään todella tarkka siitä, mitä ostaa. Vaikkei eläisikään vähähiilihydraattisesti, sokeria on silti hyvä välttää, right? Onko teillä jotain kokemuksia, missä järkytyitte paketin sisällöstä kun luitte takaa huvikseen, mitähän tämä sisältää?

Sitten palaillaan vähän aamuisiin fiiliksiin, koska mun lenkki oli ihan tosi positiivinen juttu tänään! :) Sade masensi  sisällä, mutta ulos päästessä se oli hyvä juttu! Raikas ja happirikas ilma on ehkä parhautta ja pieni sade kasvoille, kunhan on muuten hyvin suojautunut, ettei vilustu! Lämmin suihku myös tekee terää tollasen lenkin jälkeen!
Sykkeet mulla tosiaan kävi yhdessä mäessä siellä 178, eli sykkeen nosto onnistui kivasti ja hiki kyllä tuli! Kaloreita mulla palo 24min aikana n. 187, ei siis yhtään huono. Varmasti lähti aineenvaihdunta liikkeelle! ;)

Ruokavaliosta sen verta, että mulla ei oo enää oikeestaan nälkä. Syön vaan kun pitää. Eikä tee oikeestaan mielikään mitään. Oon pyrkinyt ajattelutapaan "ruoka on polttoainetta" ja siihen oon aika hyvin pääsemässä! Projekti etenee siis hyvää vauhtia ja ainakaan tällähetkellä ei ole pientäkään pelkoa siitä, että repsahdus tulisi!

Nyt ihanat päivänjatkot kaikille!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti