torstai 17. toukokuuta 2012

keväinen ilme, varmempi mieli

Mikä siinä on, että vähän enemmän punapäänä on kivempaa? Nyt hain kyllä "aikuisempaa" väriä kuin kirkaanpunainen, joten kupariraitoihin päädyin. :) Mulla on maskit sun muut, että väri pysyy, kun joutuuhan tätä tukkaa usein pesemään liikunnan takia! Mites muuten, kiinnostaako mun muu elämä, vaan vain tää liikuntapuoli? LUPAAN ettei tästä tuu lifestyle-blogia, koska se ei oo mun tapaista, mutta esim. uudesta tukasta vaikeneminen on parturi-kampaajalle aika vaikeeta.. toiv. ymmärrätte. ;)

Tänään mulla oli muuten ihan perfect asu, niin pirteä ja sporttinen, että kuljin ylpeesti keskustassa! Jospa tuo mun mies huomenna räppäis parit kuvat, niin saatte sanoa, ampuuko jo yli! (Tosin, jumpahousut oli jalassa, koska olin menossa jumppaan. Muuten tilalla olisi ollut varmaan farkut/shortsit) Ostin tänää Icepeakin takin kirpparilta hintaan 15e, ei siis paha! Takissa ei ollut oikeestaan käytönjälkiä ja se on ihan mun näkönen ja istu tosi hyvin! Kuvaa siitäkin huomenissa! ;)

Tänään liikunnan osalta on ollut aika aktiivinen päivä. :) Aamulenkki, kirpparilla kiertelyä ja illasta kävin kokeilemassa vielä Kuntoportin uuden pumppi-ohjelman, mikä muuten oli ihan huippu! Kaikki lihakset alkaa haluamaan jo nukkumaan.. :D Huominen aamulenkki jänskättää kyllä taas, mutta kyllä siitä selviää. ;)

Nyt vielä pari kuvaa mun arki- ja juhlalookissa. Juhlalook toimi mun 20v synttäreillä, mitä juhlin viime lauantaina, kun sunnuntaina täytin. :)


"Darra"päivä. Herkkuja ahmin sen verta, ettei alkoholi oikein maistunut.. hyvä vaan!
kampaus takaa, love it!

Party ja Fresitaa. :)
Tämä kuva ihan sen takia, että näytän niin aikuiselta, haha!
PST, Hiusten värjäyksen ja leikkauksen, sekä kampauksen juhliini teki Noora Liimatainen parturi-kampaamo Elmissä, Vaajakoskella. (http://www.parturikampaamoelmi.fi/)

6 kommenttia:

  1. kiinnostaa muuki puoli ku pelkkä liikunta :) kirjottele vaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä tietää!:) Onhan mulla tuo lifestyle-blogikin olemassa (eemoyl.blogspot.com), mutta sinne tulee niin harvoin päiviteltyä, että harkitsen vakavasti sen tauolle pistämistä!

      Poista
  2. hyvän näkönen tukka! itekin oon menossa maanantaina kampaajalle, pitäähän sitä yo-juhlissa näyttää hyvältä hiuksia myöten. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Ja tuo on kyllä totta! Tuleeko kampauskin sitten kampaajalla?:) Vai hetkinen, millos teillä ylioppilailla ne juhlat on? :D Onnea hurjasti valmistumisesta!:)

      Poista
    2. 2.6, eli kahden viikon päästä lauantaina saadaan lätsä päähän! joo, kampaajalla ajattelin käydä teettämässä kiharat. onnistuishan ne varmasti kotikonsteinkin, mutta en uskalla ajatella miltä ne näyttäs parin tunnin päästä tekohetkestä :D

      Poista
    3. Niin mietinkin,että silloinhan se on. :) Ja jep, kampaajaan kyllä kantsii aina luottaa noissa juhlatilaisuuksissa, että kampaus pysyy pikkutunneille asti!

      Poista