torstai 5. huhtikuuta 2012

Turhauttaa..!

8 pävää töitä taas takana ja nyt on sitten vapaa päivä ja tietysti tylsistyttää!
Lupailin itelleni, että lepään vaan, koska mun kroppa on rasittunu, vaikken sitä ite tajua. Voisin oikeesti nukkua koko päivän ilman ongelmaa ja sitten taas yön, hah!

Enää pe-ma töitä ja sitten OHI ON! Tuntuu jotenkin niin hassulta! Sitten alkaa tottakai älytön kuuraaminen ja pakkaaminen muuton takia, mutta keskiviikkona ajattelin mennä kuntonyrkkeilyyn ja fit ball-tunnille!:) Ihanaa päästä ryhmäliikuntatunteilemaan pitkästä aikaa!

Söin muuten eilen illalla lettuja ja pari karkkia, nam! Siinä olikin sitten tämän viikon herkuttelut.. :) Seuraavalla viikolla herkkupäivä on perjantai, milloin on tosiaan mun läksiäiset, joten niitä odotellessa. ;)

Ajattelin kyllä, että tänään voisi edes jonkun rennon kävelylenkin nakata! Ainut ärsyttävä asia on tuo lumisade.. tottakai silloin sataa lunta kun mulla on vapaata ja kun oon töissä paistaa aurinko ja on ihan täydellinen sää! Voi ärsytys :D

Muuten! Jo 20pvä on spinni-maratooni ja en oo spinnaillu pia 5 kuukauteen, apua! Pakko ainakin kerran pari käydä spinnaamassa ennen koettelemusta, että pääsee fiilikseen! Eka viikko Jyväskylässä menee siis varmaa spinnaten, jospa sitten seuraava(t) salilla rehkien ja voi kunnolla taas aloittaa treenaamisen. Olisi tavoitteena että 3x viikossa Veskun treeni ja kerran spinni jaja joskus combatti! Kuullostaa aika hyvältä suunnitelmalta, vai mitä?;)

Nyt mä jatkan lepäilyä.. jos kattois vaikka jonkun leffan. Rasittavan vaikee pysyy paikoillaan!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti