maanantai 16. huhtikuuta 2012

Avain aamuliikuntaan

Moikka!

Jyväskylässä siis ollaan ehjin nahoin ja kaameesta muuttostressistä selvitty! Tosin varmaan viimeyönä stressi vielä vaivasi, koska heräsin ihan liian usein. :( Voi myös johtua siitä, että tuo mun herraseni on unissaa nyt keksinyt sen, että se joko a. laittaa käden pakolla mun tyynynalle nyrkissä b. työntää mun tyynyn pois c. tukistaa mua. On se niin ihana <3 :D

Eilen tosiaan söin hyvin, kun iskä ja sen naisystävä oli laittanut
alkupalaksi ... okei nyt unohdin sen nimen.. semmonen viherkasvinen pekoniin käärittynä..  pääruuaksi naudansisäfilepihvit uuniperunoilla ja juustosalaatilla
jälkiruuaksi tiramisua ja kupponen kahvia

Olin aika ilonen, että herkkulakko on ohi, koska opin Italiassa rakastamaan tiramisua, mutta kiitos herkkulakon oli hyvä itsehillintä ja vain pala riitti, yey! :)

Illasta kävin myös siskon kanssa lenkillä ja juteltavaa riitti 45min liikaakin! Tosin kuulin myös aika ikävän asia, että miten tuntematon ihminen näkee mut, mutta enköhän mä pääse siitä yli, koska kyllähän semmonen loukkaa. Onneksi sisko oli sanonut, ettei kyseinen henkilö tunne mua, joten puhuu täyttä sontaa koko herra tuntematon. Ihana sisko mulla. <3

Kohta ollaan taas lähdössä lenkille (kunhan tuo laiskamato herää :D) ja vois ottaa tämän lenkki x 2 päivässä +muu treeni tavaksi mun rakkaimman ja ainutlaatusimman ystävän/mun vaavin takia eli tuhnukasa Iitun!! Enemmänkin on lempinimiä, kun rakas tuo lapsonen on, mutta en niitä nyt jaksa alkaa luettelemaan :D Neitihän täytti jo 8v, eli äkänen vanha akka alkaa olla. :)

Neiti ei meinannu suostua kuvaan, kun nukku. Onneksi leluilla on helppo saada se ylös!

Nyt jatkan mun aamupuuron syöntiä vadelmilla. Oi nam. <3 Tuhoan kyllä viikkoon nuo pakkasen marjat.. :D

2 kommenttia:

  1. Ihana karvaturri! :D Minkä rotuinen on hän? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on aika valloittava. :) Sekarotunen, löytyy Venäjän Toy terrieriä ja Bichonm havanasea. :)

      Poista