maanantai 2. huhtikuuta 2012

Eilinenhän oli aprillia (sis. loistava tarjous)

Niin siis postaus, mutta kyllä mä söin päivänmittaan pussillisen ruohomunia! Oli muuten ihan sairaan hyviä, tuli ihanasti lapsuus mieleen, niinku aina niistä munista, mutta tänä aamuna oli kun en ikinä oliskaan mitään herkkuja syönyt. Pelkäsin nääs, että mietin jo mitä seuraavaksi syön..siis jotakin herkkua. Iteasiassa teki mieli vaan aamupuuroa nopeesti ja vois tänään taas syödä vähä kanasalaattia.. ;)

Mutta nyt ei pidä taas hetkeen herkutella, ettei sisäinen sokerinorsuni herää!

Huomenna mulla on vapaapäivä ja ajattelin vihdoin kuvauttaa kunnolla ne mun stadiumin-kamppeet! Onhn ne mun uusimmat ja kivoimmat vauvat. <3

HOX! Nyt muuten kannattaa liittyä Stadiumin jäseneksi, sillä silloin koko valikoimasta saa -25% Stadiumin synttäreiden kunniaksi! Mä ajattelin huomenna koluta koko sivuston läpi ja tilata ehkä vähän lisää sporttikamaa.. mheh. :) Stadiumin sivuille TÄSTÄ. Synttärikampanja on voimassa 7.4 asti, eli vielä kerkiää. :)

Nyt meikkauksen kautta töihin, palaillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti