torstai 12. huhtikuuta 2012

Run run run!

Okei, tänään en juossut, kun ehkä 500m, johtuen siitä, että olin juuri syönyt ennen lenkkiä ja juostessa alkoi polveen pistämään, kuin olisi piikillä iskenyt! Jalka kuitenkin nousi yllättävän kevyesti ja lenkki kesti semmosen tunnin. :) Maasto vaihteli asfaltista pettävään lumeen ja vetiseen jäähän, hah! Kevät. <3

Huomaan kuinka oon innostunut vähä enemmän jo juoksusta, joka on aika positiivnen juttu. :) Toivottavasti homma ei tyssähdä Jyväskylässä, kun on niin hyvät mahikset mennä vaan Kuntoportille. Raitisilma kun on iha jepa juttu välillä!

Eilen olin muuten kuntonyrkkeilyssä ja helpotukseksi huomasin, ettei se kunto ny kaameesti oo mihkään kadonnut, koska oli tosi energinen olo treenin jälkeen! Tosin vatsalihaksia tehdessä teki vähän tiukkaa ja olin vielä ohjaajan pari, hah! Nyt on ihanasti selkä pikkusen kipeä (ja kanssa ne vatsat). :)

Nyt jatkan pakkailua ja koska netti on ihan tosi huonona ollut pari päivää, niin palaillaan sitten, kun olen taas Jyväskyläläinen ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti