perjantai 20. huhtikuuta 2012

Maailman hienoin urheilutoppi!

Inter Sport, 25€ (norm. 50€)

Löysin maailman hienoimman Niken treenitopin aika pilkkahintaan. Vai voitteko muka väittää vastaan? Kroppa on vähän turvonnut, kun oon nyt tankkaillu hiilareita spinningiin ja yleensä ne kun on nyt jääny vähän vähemmälle. Mun kroppa kyllä näyttää tässä ihmeen bodarikropalta, voi kyllä johtua siitä, että toppiin kuuluvat tukirintsikat litistää tissit pois, haha!
Mitäs tykkäätte? Mä ainakin rakastuin ja tekis mieli käyttää vaikka kaupungillakin!

Mun muuten piti kuvata tää vasta sunnuntaina, kun kaverin kanssa otetaan kuvia, mutten malttanut odottaa siihen asti! Tulin jo siis nyt julistamaan rakkaus-suhteemme alun ja korkataan eka sessio huomenna spinnimaratoonissa, joka muuten jänskättää jo aika kivasti!

6 kommenttia:

  1. Vau, näytät kyllä tosi hyvältä! Oon tässä hiljasesti seuraillu sun blogia, ja hyvältä näyttää! Itekin aloin tekemään nyt juoksuohjelmaa, tarkotus ois mennä juoksee aikaa Joensuun city runille 10km lenkille. Toissavuonna aika oli 58.59 ja nyt ois tarkotus pistää paremmaks :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ja kumarrus, oon aika imarreltu nyt! :) Oi hitsi, kiva tavote sulla! Ite oon nii surkee juoksemaan, mun oikkuileva polvenkin takia, että tuskin koskaan juoksen kymppiä! Mutta tsemiä sinne, kyllä sä pystyt aikaasi parantamaan varmasti!:)Viime aikakin tosin musta näyttää jo aika kadehdittavalta!

      Poista
    2. Jep! Sillon kun treenasin tota juoksua, niin juoksin jonkun 6km 30 minuutissa, nyt ei ihan mee enää noin vauhdikkaasti. Mutta siitä se treenaamalla kunto vaan nousee :-)

      Poista
    3. Niinhän se nousee. :) Mulle ei vaa tuo juoksu sovi, polvieni takia. :s Se ois kyllä varmasti vapauttava laji. :)

      Poista
  2. Tosi makea tuo toppi! Sininen on vain niin kiva väri... (:
    Ja onnea sille spinningmaratonille! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii on!:) Itekki hurahtanu tohon siniseen ja "reikäpaitoihin" :D Ja kiitos paljon, sitä tosiaan tarvitsen.. :D

      Poista