sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

"hyi minä, eiku, ihana minä!"

Tänään oli taas asenneongelmia. Ne välillä tuppaa tulemaan esiin. Eilinen mässytys ja tänäänkin pari palaa suklaata sekä täysjyvälettuja jäätelöllä sai pöhnä-olon. Tänään kyllä aamusta kävin onneksi lenkillä.

Mua mietityttää, pitäiskö taas alottaa herkkulakko, mutta ei, nyt taistelen. Totaalikieltäminen itseltään ei auta. Onneksi on pian arki ja on taas enempi tekemistä.

Mutta asenne itseään kohtaan syö tätä naista kovaa vauhtia. Tämmönen "senkin plösö!"- syyttely itselleen mielessä syövyttää mieltä ja tekee mieli herkkuja. Mitä mun alitajunta sekoilee? Mun paras kaverikin sano tänään, että oon hoikistunut jaloista selkeesti. Mun ikuinen ongelma-alue on pienentyny, woah! Saisin siis olla ylpeä, enkä mottia itseäni. Itsekin oon huomannu mahan pienetyneen. Nainen hei, järki käteen, jooko!

Huomenna on uusi päivä ja ruokaa voi tarkkailla. Tänään korjasin jo asenteen keskustelemalla itselleni mielessäni vakavasti. Nyt oon taas onneksi ihana ton hyi:n tilaan, jes!

Mitä mieltä muuten ootte, kannattaako huomenna jo treenailla, vai pitää vielä yksi lepopäivä maratoonin jälkeen?

Nyt lähden varmaan piakkoin kevyelle lenkille tuon siskoseni kanssa, adios! =) Vielä pari kuvaa tältä päivältä:




6 kommenttia:

  1. Kolmas kuva.. sähän oot ihan laiha jo! Vaikkei ollakkaan livenä nähty, niin mun mielestä näytät laihtuneen noiden kuvien perusteella. (: Ja se maraton, aikamoinen mimmi olet! :D Ja ja ja, oot kaunis, ja pitää toivottaa vaan tsemppiä ja niin edelleen! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Marie! Sinä se osaat piristää noilla ihanilla kommenteillas, KIITOS! :) <3 Ja joo, olihan se melko suoritus, kyllä mä ylpee oon, nii mietinki mitä tää mun mieli taas tekee koukeroitaan! Ja kiitos vielä tsemeistä, tästä matka kyllä varmasti jatkuu vain ylöspäin. :)

      Poista
  2. Pidä ihmeessä vapaapäivä! Etköhän sie sen oo ansainnu. :-) Mie oon ihan armoton herkkuperse, en vaan pysty välillä hillitsemään itteni makeanhimon kanssa. Nyt kyllä ajattelin ihan ylioppilasjuhliakin miettien, että jos haluan omasta mielestäni näyttää mekossa hyvältä, enkä turvonneelta sokerihiireltä, niin nyt pitäis ottaa itteään niskasta kiinni. Se on kuitenki yks elämäni tärkeimmistä ja hienoimmista päivistä, en haluu sit jälkikäteen kattoa kuvia ja miettiä että "kun ois voinu jättää ne karkit sinne kauppaan eikä mussuttaa niitä".

    Kuten varmaan siekin, oon miekin välillä itteäni kohtaan tosi ankara. Mutta se on välillä ihan ok, herkuttelu kuitenkin kuuluu elämään! Mie olin vasta yli kuukauden karkkilakossa, mikä oli jo miulle tosi hyvä suoritus, ja mietin, että oisin ollu lakossa juhliin asti. Tulin samaan johtopäätökseen kuin sie, että ei kannata. Pitää vaikka mielummin karkkipäivää, niin pysyy se makeanhimo kurissa paremmin. :-)

    Tsemppiä, myö molemmat kyllä pystytään hillitsemään ittemme jos vaan haluumme!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mmh ehkäpä pidän. Vähä omaa kehoa kuunnellen menee varmaan huominen. Ei ainakaan mitään rääkkiä. :) Mutta on se niin kiva nyt kun on kunnon pelit ja vermeet kuntosalilla.. <3

      Ja joo, meillä naisilla taitaa olla tuo makeanhimo aika paha juttu.. onneksi en oo yksin ongelmieni kanssa :D Kyllä se kultainen keskitie vielä löytyy, meillä molemmilla! :) Tsemiä myös sinne suuntaan, varmasti näytät hyvältä ylppäreissäs! Itsevarmuus ja ylpeys päälle vaan ja näytä se kasvoiltasi ja silmilläsi, koska kauniimpaa ei ole, kuin itsevarma ja onnellinen nainen! :)

      Poista
  3. Vaikutat jotenkin tosi symppikseltä ja olet myös nätti, jään seurailemaan sun blogia ja kannustamaan sua sun projektissa :)

    VastaaPoista