torstai 19. huhtikuuta 2012

Mä oon kipee täältä tuolta jokapuolta..

Muistatteko sen biisin, missä lauletaan "mä venyn täältä tuolta jokapuolta, täältä tuolta jokapuolta, oi kuinka venynkään!" Se biisi soi mulla heti aamusta päässä, mutta vain venyä sijalla oon kipeä ja loppuun oi kuinka kipeä.

Kuivaa huumoria-alku tälle tekstille, mutta jos et vielä lopettanut lukemista niin jepjep, lihaskipu on ihan kiva. Selässä, käsissä, jaloissa, pepussa. On kyllä maailman parasta, kun tietää tehneensä! Tätä kipua on ollut ikävä. :)

Nyt mä hörppäsen kahvini ja lähden kouluhommiin. Huh ompa outoa, sillä koulusta se n. puolenvuoden tauko! Jotain postiviistakin: pääsen tänään ulkoiluttamaan mun uutta söpöä treenikassia, joka siis näkyy mun viimepostaukessa. :) Käykää toki antamassa mielipidettä kyseisestä uudesta "roikun mukanasi jokapäivä" -asusteesta !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti