lauantai 7. huhtikuuta 2012

Kumipallona luokses pompin

Kuinka älyvapaa otsikko, anteeksi, oli rankka 9 tunnin päivä töissä. :D

Tänään mulla on ollut iha kaamee olo. En tiedä edelleenkään miksi, mutta töissä mua aina alkaa turvottamaan iha älyttömästi jos päivä on kiireinen ja kuutta tuntia pitempi. Tuntuu oikeesti, että maha ratkee liitoksistaan! Ärsyttävää. :( Tekisi iha mieli lenkkeilemään, mutta energiataso alkaa mennä off:in puolelle ja mun tekis mieli nukkua vaa päiväunet..

Eilen tosiaan kävin pienellä hölkkälenkillä ja oli kiva huomata, että jaksan hölkätä melki 2km ja aika vasta olin syönyt. Rinnanpisto siis välillä pakotti kävelemään. Mä oon siis surkea juoksemaan, koska mun räjähdysvoima on hyvä, muttei kestävyys! Ajattelin kuitenkin, että olisi ihana oppia juoksemaan ja tehdä aamulenkkejä kesäaamuina, vielä kun aurinko ei ole noussut! <3 Niimpä kelailin, että alan nyt jo harjottelemaan aamulenkkeilyä, kun eilen illalla se tuntui hyvältä. Tosin iltasin aina tuntuu liikunta parhaalta, ellei väsytä!

Huomenna mun 9 aamu vaihtu 11 aamuun, joten voisin ihan hyvin herätä aamusta lenkille!:) Jos sitten vaikka innostuis ja maanantaina tekisin sitten saman. Ja ehkäpä tiistainakin! Keskiviikkona onkin sitten tosiaankin kauan odotettu kuntonyrkkeily ;) Ja sokerina päälle fitball! Torstaina ajattelin jo uskaltautua salille. :)

Juoksua ajatellen, onko teillä jotain tosi hyviä vinkkejä juoksuun? Esim. miten se ei alkais jossain vaiheessa tuntua super tylsältä, haha!

Vois ottaa tavoitteeksi, että kesän jälkeen juoksen kevyesti äitiltä keskustaan, eli vähän yli 3km, kyllä mä nykyäänkin matkasta selviän kevyellä hölkällä, mutta huonoina päivinä on se aika tuskasta. ;) Voi, miksen ole luonnonlahjakkuus juoksussa!

Arvatkaa mitä! On hienoa huomata, kuina ite koutsaan itteeni kirjottamalla tänne, sillä nyt tekee mieli lenkille! Ehkäpä motivaatiokuvillakin on osuutta asiaan! ;) Mutta ensin, ne päiväunet on must, sillä pysytään fiksuina ja muistetaan, ettei liikunnatsa ole hyötyä väsyneenä. Enemmän melki jo haittaa! :)

Ihanaa illanjatkoa kaikille!<3

4 kommenttia:

  1. Mä kuuntelen lenkkeillessä aina sellasta musaa minkä tahtiin tekee mieli tarpoa tosi vahvasti tai mikä tekee energiseksi, niinku sellanen musa minkä tahtiin tekee mieli tanssia. Musaan kantsii panostaa! Mä oon kans taas alkamassa käymään lenkillä, mä en vaan talvisin pysty ku on niin liukasta, että lenkillä mä lähinnä sipsutan ja se ny ei oo kauheen tehokasta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, musiikkiin oo aina panostanu, ku antaa just kivasti lisäenergiaa ja tarmoa! Joo oliha tuo takatalvi vähän ikävä.. :( Täällä näkyy kyllä jo jossakin iha asfaltti, sillon ei tarvi varoa. :) Tosin on niitä jäisiäkin kohtia.. mutta mun periaatteita on, että pääasia on kunhan edes liikkuu!:)

      Poista
  2. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ANTEEKSI! Poistin vahingossa sun kommentin.. vähänkö harmittaa. :( Annoit kuitenkin tosi hyviä vinkkejä. :) Kiitos niistä! Intervallia, eli tuota nopeaa/hiljaa oon tehnyt, mutta vois tehdä sitä vähä iisimmin, itse kun pyrin aina maksimisykkeeseen, niin se ei ainakaan näin keväästä toimi, jos on vähänki pakkasta!

      Poista