maanantai 16. huhtikuuta 2012

Lämmin vastaanotto Kuntoportilla

Tänään on ollut tosi kiireistä, huh! Ehdin kuitenkin käväsemään portilla avaamassa mun jäsenyyden taas henkiin ja käynti kyllä piristi koko päivän!

Luulin, että 4kk on saanut henkilökunnan unohtamaan mut, koska ehdin olla jäsen ennen lähtöäni vain pari kuukautta, mutta olin kyllä ihan väärässä! Hymyt oli odotettavissa, mutta moikkaus "Roosa! Moi, sä olit se bloggari!" sai kyllä hymyn nousemaan mullakin huulille vielä leveemmin! Tosin siinä mentiin vähän huti, että olisin ollut Himoksella, mutta lähelle meni. ;)



Ehdittiin heittää jo vähän vitsiä ja hitsi oli kotoinen oli! On kyllä ikävä, etten tänään kerennyt mennä jumppailemaan, sillä olin shoppailureissulta vasta viiden aikaan kotona ja sitten tein ruuan ja nyt töllötän salkkareita. Mutta onneksi shoppailukin käyn joskus liikunnasta ja huomenna on uusi päivä! ;)

Ostin tänään muuten tavoitepaidan, joka on siis nyt aika tosi tiukka! Ajattelin huomenna kuvauttaa sen, joten saatte aika realistisen kuvan mun kropasta, hui, jännittää! Uskon kyllä, että jo kuukauden parin päästä se näyttää paremmalta mun päällä ja ei niin tiukalta!

Huomiseen! :)

4 kommenttia:

  1. Oi vitsi, tuo tavoitepaita kuulostaa kivalta! Kaikki puhuu aina vaan tavoitefarkuista ja sellaisia en kyllä uskaltaisi lähteä ostamaan, on sen verran kalliit :D Mutta tuo paita ei olisi niin suuri investointi :p Kiitos ideasta! Ja laita toki kuvia, kiva nähdä, kuinka paita alkaa istua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Gina Tricotista 9,95e, joten ei tosiaankaan kukkaro itke jos ei onnistuisi. ;) Mutta kyllä tässä pitäisi onnistua! Ja juurikin kuvien avulla sitten näkee miten se alkaa kivasti istumaan. :) Farkut kun pitää aina vain ostaa liian pieninä, niin kestää, että ne kunnolla istuu!

      Poista
  2. Ihanaa että sulle ollaan niin ystävällisiä ja bloginkin ne tietää :) Mullakin on vihdoin taas alkanut edistymään tää juttu..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onki, huippua!:) Ja jep, niide bloggarihan mä oon, muttei mun blogiin ole edes linkkiä nettisivuilla.. kai oon joku pimeebloggari, haha! :D Ja hyvä! Tätä se kevät vissii teettää. Valoa ja energiaa niin tekee mieli liikkua! Tsemiä paljon jatkoon!

      Poista