keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Tuleva rakennussiivooja!

Tänään mulle tuli soitto, missä mua pyydettii alottamaan huomenna rakennuksen loppusiivouksen kello 7 aamulla! Mikäs siinä, otin paikan vastaan aika häkeltyneenä ja tänään on mm. turvakengät haettu!

Työ sopii mulle kun nenä päähän, koska se on fyysistä! ;) Nyt pitäis alkaa kilot karisemaan, sillä kuluttavaahan siivous on! Kattoo nyt, miten käy sitten vapaa-ajan liikunnan.. aamulenkit kyllä palaa, varmaankin jo ylihuomenna. Tämä päivä ollut lepoa, koska eilen olin tosiaan vähän kuumeessa ja huomenna tuskin herään 5 lenkille! Mutta pian kyllä herään jo!

Nyt jatkan lepäilyä ja pian meenkin äitille yöksi, koska siitä on niin lyhyt matka työpaikalle!

Moido!:)

6 kommenttia:

  1. Onnea vain! (: Tuossahan tulee sitten aikaa säästettyä, voin vain kuvitella kuinka rankkaa työ on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Ja totta! Tänään olin 10h ja kieltämättä vähän puuduttaa! :D Huomenna pitäisi repäistä vielä aamulenkki mukaan, mutta huomenna on vain 8h päivä. :)

      Poista
  2. Itse sain kuulla että kaupassa kävelee helposti sen 16 km päivän aikana hyllyttäessä tavaroita. Lisäksi saa nostella laatikoita!
    Kesätyöt <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kauppiaan työ varsinkin suuressa kaupassa on kyllä yllättävän rankkaa, jos ei ole kassavuoroa vaan. :) Itekkin olin Salessa, tosin aamulla piti hoitaa hyllytykset kun ei muuten ollut aikaa :D Mutta mm. pikaruokalassa se on melkosta menoa koko työnteko, huh!

      Poista