perjantai 15. kesäkuuta 2012

Colalight.. hyh mikä pettymys!

Niinkun eilen jo kerroinkin, niin menin tosiaan juomaan light colaa, jos se olisi tätä makeanhimoa tappanut.

Kaikki oli täydellistä: lämmin ja aurinkoinen ilta sekä oli jäitä ja pilli sekä colaa oli ruhtinalliset 0.5l! Mutta kuinkas sitten kävikään kun pääsin maistelemaan? Tosi karvas pettymys. Jotenkin kun ois kurkussa pistelly ne kaikki makeutus- ja lisäaineet jotka maisto kyllä ihan heti! Join alle puolet ja loput jäi sitten lasiin.. :D

Myönnän kyllä, että oon enempi pepsi maxin kaveri, mutta tuskimpa sekään sen kummosempaa on. Mä kun en nykyään käytä mitään makeutusaineita ja lisäaineet sun muut säilöntäaineet oon laittanut minimiin niin nehän maistaa heti läpi ja oikein muuta sitten edes maistakkaan!

Makeanhimoon limppari kyllä vaikutti niin, että tajusin mun makuaistin muuttuneen. Naturelli kana vähän herb-mausteella on ehdottomasti mun lempparia! Tai naturel possua sipulin kera.. ai että!

Nyt on siis taas mielenrauha ja on hyvä jatkaa etiäpäin.. :) Kiitos vielä kaikille edelliseen postaukseen kommentoijille, jotka jatkaa tsempata! Ootte ihania ja niin tärkeä tukipilari mulle! :)

Ihanaa päivänjatkoa kaikille!

2 kommenttia:

  1. heii oon jonkun aikaa lueskellu tätä sun blogia ja ajattelin uskaltautua kommentoimaan! :--)

    tosi kiva lukee tätä kun itekin kamppaillu saman asian kanssa jo ikuisuuden ja vihdoin alkuvuodesta saanu itteeni niskasta kiinni asian suhteen : D

    hirrrmuisesti tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva että uskallauduit kommentoimaan! :)

      Ja hyvä jos mun kirjotuksista on iloa ja mahdollisesti hyötyä sun projektisi kanssa. :) Hyvä että oot saanu ittees niskasta kii, siitä se lähtee sitten!

      Kamalasti tsemiä myös sinnekkin!! :)

      Poista