tiistai 5. kesäkuuta 2012

Relaa vähän t. kroppa

Niinhän siinä kävi, että kaikki muuttojutskat yhdistettynä projektiin, missä en lipsunut sen aikana yhtään (eli kyllä, joka aamu aamulenkille) sai mun kropan kapinoimaan. Viimenen tippa sille oli käydä katsomassa superhyvin ilmastoitu uusi Club Escape, mihin olisi varmaan pitänyt tän vilukissan laittaa toppavaatteet.

Tänä aamuna juoksulenkin onneksi vaihdoin kävelyyn, sillä kurkku oli kipeä ja en ollut varma mitä tuleman pitää. Sitten äiti tulikin hakemaan mua aamupalan jälkeen kattelemaan tapetteja makkariin.. ja kuinkas sitten kävikään kun sai istahtaa hetkeksi? Kuume nousee, laskee, nousee, laskee.. mulle sais jo riittää tämmönen!

Liikunta ja kodin pintaremontit ja sisustus on nyt siis pannassa pari päivää, että tää pöpö kuolee. Ruokavaliossa aion edelleen olla tarkka (varsinkin kun sain aikaiseksi ostaa keittiövaa'an ja voin vihdoin tarkoin mitata mm. lihan määrän!!) Pakko kyllä myöntää ja valittaa, että on kurjuutta kun sairaana ei voi mättää karkkia tai jäätelöä ja juoda sokerilimppaa.. :D Mun sokerinorsu herää aina kivasti eloon kun on kipeenä.. ihan sama miten kauan herkkuja ollut syömättä! Mutta onneksi taistelumieli on kova ja mieliteot on jäänyt tosi hyvin varjoon.. :)
 Enempi ongelmia teettää 3h välein syöminen.. kipeenä kun tulee syötyä yleensä vaan mässyä ja oikeeta ruokaa ei oikeestaan yhtään.. varsinkaan mitään kasviksia.. kipeänä.. yäh!

No tää neiti lopettaa nyt nurisemisen, ainakin täällä blogin puolella ja painuu takaisin sänkyyn jos tuo unimatti tulis uudelleen. Mulla on kiire parantua, sillä haluun nyt saada tän kämpän valmiiksi, että voi sitten taas keskittyä täysillä treenailemaan yms. ;)

Nauttikaa te muut auringosta! Moido. :)

2 kommenttia:

  1. Oiskohan sulla mitään vinkkejä tohon hyvään itsekuriin? :D Oon yrittäny syödä 3h välein, olen pitänyt ruokapäiväkirjaa ja oikeesti tehny kaikkeni etten söisi herkkuja, mutta mikään ei auta. Ennen pystyin olemaan herkkulakossa about puol vuotta, mutta nyt viikkokin tuottaa tuskaa! Siis mä tosiaan treenaan ainakin sen 5 kertaa viikossa ja joka pvä käyn lenkillä tai teen jotain muuta liikunnallista. Mun mielestä mulla on kaikki ruokavaliossa kunnossa, mutta itsekuria ei enää herkkuja kohtaan löydy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootko kokeillu tavoitekuvaa mitä aina töllätä kun tekee mieli herkkuja? Tai onko sulla jotakin tukihenkilöä johon voit ottaa yhteyttä ja purkaa turhautumistasi kun tekee mieli herkkuja?
      Kannattaa myös muistaa kun himo iskee, että se on ohimenevää. :)
      Itse kun söin herkkuja, päätin ostaa aina jotakin kallista, ettei sitä noin vain mene ja osta! Mm. isoissa kaupoissa myydään niitä irtopähkinöitä, niin ne on ihan tarpeeksi hintavia! Tällöin ei tule tuhlattua herkkuihin.
      Kannattaa myös muistella oloa, miten hyvä se oli, kun olit syömättä niitä herkkuja.
      Vältä seuraa, jossa mätetään herkkuja usein.
      Vielä yksi keino on se, että tee ite ja ajatuksen kanssa. Kun luet reseptin ajatuksella, niin mulla ainakin tuli fiilis, etten haluu tällästä itteeni mätätä.
      Hyödynnä nyt myös keväällä marjat! Ne on ihan superhyviä ja voittaa sokerimätön mennentullen, vai?:)

      Tsemppiä herkkujen kanssa taistelemiseen! Ei se helppoa ole, muttei tosiaan mahdotontakaan! Koska jos minä pystyn siihen, pystyy kaikki jotka oikeesti haluaa!

      Poista