lauantai 16. kesäkuuta 2012

Siis selvästi hyvä päivä!

Nyt mulle saa riittää nuo tyhmät "hermoja kiristää"päivät ja tänään aion tosiaan nauttia elämästä!

Aamu lähti tosihyvin käyntiin kun kello soi 7:50 ja ei ees oikeestana väsyttänyt! Heräilin rauhassa ja lenkkipolku kutsui mua siinä viitisen yli kahdeksan. :) Lenkille sai pukea vain pitkät juoksutrikoot ja juoksutopin kun mittari näytti varjossa +19! <3 Aleista mulla onkin tarkotus ostaa vielä lyhemmät juoksutrikoot, kun nykyiset on nilkkoihin. Semmosta polvimallia nii oisin tyytyväinen. Saa vinkkailla jos jostain saa jo nyt halvalla hyviä. ;)

Äsken sitte käväsin perinteisesti suihkussa ja vetäsin naamariin aamupalaa. Jugurttia,siemeniä,pähkinöitä,marjoja ja goji-marjoja, nam! Lisäksi vitamiinit ja vettä.

Kohta ajattelin ja lähdenkin kauppaan ostelemaan jäätelöä, että voin tehä tolle miehelle ylläriksi lettuja jäätelöllä sänkyyn! Meidän molmepien herkku kun nyt on letut ja iltasin mies aina jaksaisi jotain väätää, niin mun mielenterveys ei kestäisi illasta lettujen hajua! :D Nyt kun oon just heränny ja pirtee, niin tuskimpa oon moksiskaan kyseisestä tuoksusta. :)

11.30 alkaa 30min zumba, jonka jälkeen meen vielä salille tekemään ylävartalotreeniä n. 30 min ajaksi. :) Sitten kotiin ottamaan aurinkoa ja illasta kavereiden kanssa syömään Amarilloon, namm! Pitääkin katella jo valmiiksi kyseisen paikan nettisivuilta, mitä sitä tilaisi. :) Jonkun salaatinhan mä tilaan, mutta niidenkin sisällössä oon aika tarkka.. :)

Tuli muuten semmonen mieleen, että kiinnostaisko teitä "päivä kuvina"-postaus? Tästä päivästä sitä en kuitenkaan tee, sillä ei ole ihan arkipäivää mulle mennä syömään ulos. ;)

Nyt oikein ihanaa päivänjatkoa niin vanhoille kun uusillekkin lukijoille, mitä on tupsahdellut lukemaan mun blogia ihan lähipäivinä! Kiitos siitä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti